Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی رضایی روز جمعه در محل صندوق اخذ رای امامزاده یحیی(ع ) ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشارکت مردم در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی ثابت شده است و امروز نیز در رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری را خواهند داشت.

فرماندار ساری شرایط حضور و رای دادن مردم شهرستان ساری را تا این لحظه مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات امن و سالم مهیا است و به طور یقین مردم حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با مشارکت حداکثری ۲ نماینده خود را در این مرحله انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به این که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندرود ۵۲۶ شعبه اخذ رای وجود دارد،  افزود: ۳۹۳ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۳۳ شعبه نیز به صورت سیار  کار اخذ رای از رای دهندگان واجد شرایط در این شهرستان ها را انجام می دهند.
وی اضافه کرد : در مجموع ۸ هزار و ۵۰۰ نفر اعم از نیروهای اجرایی، نظارت و بازرسی کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد را انجام می دهند.
فرماندار ساری اظهارداشت : از سوی ستاد انتخابات استان تهران، یک شعبه سیار به عنوان حوزه فرعی این استان برای حوزه انتخابیه ارامنه شمال پیش بینی شد که این شعبه در خیابان رودکی ( شهبند) است و هموطنان اقلیت ها می توانند با مراجعه به این شعبه سیار رای بدهند.
در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران در مرحله نهایی صلاحیت ۱۷۱ داوطلب به تایید رسید که طبق آمار ۴۳ نفر تاکنون از ادامه رقابت انصراف دارند و رقابت ۱۲۸ نامزد برای کسب ۱۲ کرسی از ۹ حوزه انتخابیه ادامه دارد.

برچسب‌ها ساری مازندران ستاد انتخابات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران ستاد انتخابات کشور ساری مازندران ستاد انتخابات کشور حوزه انتخابیه یازدهمین دوره اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه جلسه شورای اداری ورامین گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین ۲۱ اردیبهشت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

سید عباس جوهری با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، افزود: انتخابات در دو حوزه تهران و ورامین به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عباس جوهری از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا از جمله مزایای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات است.

عباس جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان