Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: رای دادن بهتر از رای ندادن است.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی پس از حضور در شعبه اخذ رای و انداختن رای خود به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران و با بیان اینکه رای دادن بهتر از رای ندادن است، گفت: همه ما باید رای بدهیم و در سرنوشت خودمان دخیل شویم حتی ممکن است ایده‌آل ما هم نباشد اما باید در همین فضایی که وجود دارد تاثیر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با بیان اینکه جای خیلی‌ها در این انتخابات خالی است، افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دیگران هم بتوانند در انتخابات آتی شرکت کنند.

حناچی ادامه داد: هر چقدر انتخابات رقابتی‌تر و پرشورتر باشد قطعا نتایج آن نیز بیشتر به نفع مردم خواهد بود و در این شرایط هم که کشور در معرض تهدیدات جدی قرار دارد به تعبیر مقام معظم رهبری هیچ چیزی مانند انتخابات نمی‌تواند کشور را بیمه کند.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که نتایج انتخابات در سراسر کشور امیدوار کننده باشد.

حناچی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی نیز اظهار کرد: به طور طبیعی بعد از انتخابات کار ما در این زمینه آغاز می‌شود و عوامل شهرداری اقدام به پاکسازی شهر خواهند کرد. البته قبل از انتخابات نیز در بخش‌هایی که پروتکل‌های مربوط به انتخابات رعایت نشده بود همکاران من ورود کرده و اقدام به جمع‌آوری این تبلیغات کرده بودند که البته این موضوع منجر به دلخوری دو طرف نیز شده بود اما ما باید قانون را رعایت کنیم. ضمن اینکه در برخی از موارد که ممکن بود با این تبلیغات ایمنی مردم به خطر بیفتد ما با هیچ کس تعارف نداریم.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره تمهیدات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه این ویروس وارد کشور شده است و انشالله با مجموعه اقداماتی که انجام شده بتوانیم روند گسترش این ویروس را کنترل کرده و جلوی آن را بگیریم.

در مدیریت شهری نیز ما در مترو، اتوبوس و فضاهای عمومی تمهیداتی را پیش بینی کردیم. قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند و علاوه بر آن با همکاری وزارت بهداشت اقدام به ارائه پیام‌های آموزشی در سطح شهر کرده‌ایم. البته در این زمینه ما وظیفه‌ای نداریم اما به عنوان کمک کننده ورود کرده‌ایم.

حناچی ادامه داد: شرکت شهر سالم نیز موظف شده که در زمینه تهیه و در اختیار گذاشتن و توزیع ماسک به قیمت نازل اقداماتی را انجام دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zxJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهردار تهران کرونا انتخابات شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضا‌هایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیئت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متاسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد. قاعدتا hse رعایت نشده است.

چمران با بیان اینکه قرارداد‌ها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند