Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت از حضور در انتخابات می‌تواند خسارت بار باشد؛ چراکه با عدم مشارکت، مجلس ناکارآمد شکل می‌گیرد که بعدها شرایط سختی را به وجود خواهد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه رای گیری انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بار دیگر یک حماسه بزرگ در کشور ما درحال شکل گرفتن است که این اقدام با حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان اصلح رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات همواره نقش مردم را در اداره حکومت نشان می‌دهد و انتخابات مجلس به خاطر اهمیت آن در ریل گذاری امور کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار قزوین گفت: امام خمینی(ره) فرمودند "میزان رای ملت است" و با توجه به اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است، ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، بتوانیم یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت محور و فساد ستیز تشکیل دهیم که بتواند در کنار قوه سه گانه بار مهم قانون گذاری را بر عهده بگیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مجلس باید کمک کند تا کشور در شرایط امروز که دشمن برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی بسیج شده نیز بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها روی پای خودش بایستد و نظر و خواست مردم را محقق کند.

 

جمالی پور ادامه داد: مجلس جایگاه مهمی است و غفلت از حضور در انتخابات می‌تواند خسارت بار باشد چراکه با عدم مشارکت، مجلس ناکارامد شکل می‌گیرد که بعدها شرایط سختی را به وجود خواهد آورد.

وی تاکید کرد: از آحاد مردم و تک تک جوانان بویژه رای اولی‌ها دعوت می‌کنم امروز پای صندوق‌های رای بیایند و اصلح‌ترین افراد را انتخاب کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در قزوین ظرفیت فراهم است؛ چراکه کاندیدای متنوعی داریم و امیدواریم با انتخاب بهترین‌ها از بین کاندیدا بتوانیم به تشکیل یک مجلس قوی و مقتدر کمک کنیم تا بتواند خواست مردم و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را محقق کند.

راه نجات کشور وحدت و حضور در انتخابات است

این مقام مسئول بیان کرد: از آحاد مردم دعوت می‌کنم در دقایق اولیه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به دقایق پایانی موکول نکنند لذا امیدوارم مردم نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به خوبی اجرا کنند تا با تشکیل مجلس کارآمد بتوانیم در جهت رفع محرومیت‌ها و اشتغال زایی در سطح استان تلاش کنیم.

جمالی پور یادآور شد: علی رغم اینکه دشمن در جهت کمرنگ کردن انتخابات تلاش می‌کرد، دیدیم که در ساعات اولیه مردم از هر جناح سیاسی و سلیقه‌ای به پاس خون شهدا، آرمان‌های امام و در راستای منویات رهبری پای صندوق رای آمدند و یک حماسه بزرگ خلق کردند.

وی اضافه کرد: علی رغم مشکلات معیشتی و اشتغال و مشکلات دیگری که با خباثت دشمن بوجود آمده اما مردم آگاه هستند که راه نجات، عزت و سرفرازی کشور وحدت و انسجام ملی و ایستادن پای آرمان‌‌ها و حضور در انتخابات است.

 

استاندار قزوین ابراز کرد: از مردم استان قزوین دعوت می‌کنم برای عزت و اقتدار کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان به طور حداکثری پای آرمان‌های انقلاب بایستند تا با انتخاب مجلس کارآمد، ریل گذاری خوبی برای حرکت‌های توسعه‌ای کشور شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: ملاک انتخابم باتوجه به تعهد، تدین، تخصص، عقل گرا بودن، احساسی نبودن و اختلاف افکنی نکردن، وحدت گرا بودن و توجه به انسجام ملی و منافع نظام، دوری از خودخواهی و منفعت طلبی است.

جمالی پور یادآور شد: ما امروز به مجلسی نیاز داریم که عصاره فضایل و عاقل باشد؛ چراکه با احساسی عمل کردن، جناحی و جریانی بودن، دعوا و مرافعه و تهمت زدن نمی‌توان کشور را اداره کرد؛ کاندیداها باید بتوانند از اعتمادی که به آن‌ها داریم به بهترین نحو برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کنند.

وی در پایان گفت: ما در استان قزوین پیش‌بینی می‌کنیم که میزان مشارکت مردم بالای 65 درصد باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پای صندوق های رای حضور در انتخابات استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود