Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:06:16 GMT

اختصاص ۲۵۶۰ دستگاه احراز هویت الکترونیکی به گیلان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۰۷۱

اختصاص ۲۵۶۰ دستگاه احراز هویت الکترونیکی به گیلان

ایسنا/گیلان مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شعب ما آنلاین هستند و استعلام هویتی را برخط انجام می‌دهند، گفت:۲۵۶۰ دستگاه احراز هویت الکترونیکی به گیلان اختصاص یافته است.

سعید زاهدی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات با بیان اینکه فرآیند این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی است، اظهار کرد: فرآیند این دوره انتخابات از صفر تا ۱۰۰ بر بستر اینترنت انجام می شود، ثبت نام و احراز هویت برای کل شعب اخذ رای الکترونیکی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان افزود: با توجه به اینکه کلیه مراحل و فرآیند برگزاری انتخابات در بسترهای الکترونیکی انجام می گیرد، تمام شعب اخذ رای دارای پوشش ارتباطی و آنلاین هستند.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف برگزاری انتخابات الکترونیک ارتقای سرعت و سلامت انتخابات است، افزود: ۲۵۶۰ دستگاه احراز هویت الکترونیکی به گیلان اختصاص یافته که از این تعداد ۲۵۵۹ دستگاه ویژه شعبه ثابت و سیار و یک دستگاه ویژه شعبه اقلیت‌های مذهبی است. همچنین ۵۰۰ دستگاه احراز الکترونیکی پشتیبان نیز دریافت شده تا در صورت بروز اختلال جایگزین شود.

زاهدی با بیان اینکه کمیته ارتباطات ستاد انتخبات به عنوان یکی از کمیته‌های حیاتی پیشبرد برنامه انتخابات الکترونیک است، تصریح کرد: کلیه فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم به صورت الکترونیک انجام شده و فقط عملیات اخذ رای به صورت دستی در حال انجام است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان گفت: با سامانه جامع انتخابات کلیه فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده، با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی فرآیند بررسی و استعلام هویتی افراد از ثبت احوال در عرض ۳۰ ثانیه انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه گیلان از استان‌هایی است که از بسترهای ارتباطی خوبی برخوردار است، گفت: ۱۰۰ درصد شعب ما آنلاین هستند و استعلام هویتی را برخط انجام می‌دهند و شعب اخذ رای یکپارچه به سامانه جامع انتخابات کشور متصل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس احراز هویت الکترونیکی ستاد انتخابات دستگاه احراز اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور