Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرمست،استاندار قم با اشاره به حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای گفت: گزارش‌های رسیده از ساعت اولیه صندوق‌های اخذ رای، نشان می‌دهد که حضور مردم زمان شناس قم پای صندوق‌های رای پر شور است.

 سرمست ضمن انداختن رای خود به صندوق و با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین در استان افزود: این جلسه امروز هم با حضور آقای کولیوند از اورژانس کشور به منظور ارائه آخرین اقدامات استان برای پیشگیری از تسری و شیوع کرونا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تمام تمهیدات اندیشیده شده است تا همچون ادوار مختلف که مردم قم در انتخابات شرکت کرده اند، مردم در سر صندوق‌ها حاضر شوند.

استاندار قم از مردم خواست تا از خودکار شخصی استفاده کنند و سپس گفت: برای احتیاط بیشتر و پیشگیری از انتقال ویروس، دستگاه‌های احراز هویت سر صندوق‌ها مستقر شده است تا به صورت الکترونیکی بتوان هویت افراد را شناسایی شود و نیازی هم به استامپ نباشد چرا که ممکن است عاملی برای انتقال باشد و این گونه الزامی به استفاده از استامپ نیست؛ همچنین این دستگاه زمینه هر گونه تخلف و تقلب را سلب می‌کند و مردم با اطمینان خاطر شرکت کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم

افراسیابی، کارشناس سواد رسانه در برنامه سلام تهران در رابطه با شناسایی صفحات جعلی از صفحات درست توسط احراز هویت با اشاره به اینکه در شبکه‌های اجتماعی باید به درستی صفحات مجازی پی ببریم و بعد وارد آن شویم، گفت: یا باید صاحب آن صفحه را بشناسیم و یا اینکه تأیید هویت شده باشد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق