Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@10:04:08 GMT

۷ بالگرد و ۴ نفربر در استان قزوین آماده‌باش شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۳۵۰

خرداد: مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد: با توجه به بارش برف و شرایط جوی در روز گذشته طی هماهنگی‌های انجام شده هفت بالگرد و چهار نفربر در استان آماده‌باش کامل هستند.
به گزارش خرداد، قدرت‌الله مهدیخانی، مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: با توجه به برودت هوا برای اولین بار بر اساس ابلاغ در سراسر کشور کمیته بحران در ستاد انتخابات استان‌ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: استان قزوین دارای ۷۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان ۱۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و ۵۷۰۰ کیلومتر راه فرعی است.۲۱۳ روستای استان در مناطق صعب العبور قرار دارند که از این تعداد ۱۲۰ روستا در شهرستان قزوین قرار دارد.
مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: ۱۹۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و راهسازی و ۴۰ دستگاه هم از بخش خصوصی در حال آماده‌باش هستند؛ ماشین‌آلات راهداری به مناطق کوهستانی انتقال داده شد و تجهیزات شهرداری و بخش خصوصی در راهدارخانه‌ها مستقر شدند.
وی اشاره کرد: بدترین حالت وضع آب و هوا را پیش‌بینی و برای آن آمادگی داریم. در حال حاضر هیچ جاده مسدودی نداریم و از زحمات دستگاه‌های امدادی و راهداری تشکر می‌کنیم چون راهداران تا ساعت سه بامداد تمامی جاده‌های برفی را باز کردند و در اول وقت صندوق‌ها در شعب ثابت و سیار مستقر شدند.
مهدیخانی افزود: در تلاش هستیم تا هنگام برگشت نیز مشکل وجود نداشته باشد تا نتیجه رأی باعث شیرین شدن کام‌مردم باشد.
این مسئول با اعلام اینکه هفت فروند بالگرد و چهار نفربر در استان مستقر و آماده‌باش هستند، بیان کرد: ۲ فروند بالگرد از هلال احمر و یک فروند بالگرد اورژانس و یک فروند نیز از تهران دریافت و در فرودگاه مستقر شده است؛ همچنین طی هماهنگی با هوانیروز سه فروند بالگرد نیز در حال آماده‌باش است. همچنین طی رایزنی با ارتش چهار نفربر هم آماده باش هستند.
مهدیخانی در پایان یادآور شد: چند مکاتبه با فرمانداری‌ها انجام دادیم تا خودروهای اعزامی به مناطق روستایی به زنجیرچرخ، سیم بکسل و تجهیزات زمستانی مجهز باشند. برچسب ها: کمیته بحران ستاد انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان فروند بالگرد استان قزوین آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد

روح الله سرگزی اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب استان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

وی توصیه کرد؛ شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد