Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمایندگان باید اختیار و شجاعت لازم را برای بیان خواسته‌های مردم داشته باشند ولی به هرحال مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی معیشت مردم و اقتصاد کشور رابطه بهتری با دنیا داشته باشد.

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات در حال برگزاری است و ان‌شاالله با مشارکت مردم انتخابات خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم در تقویت امنیت ملی قطعا موثر است و می‌تواند تهدیدات را رفع کند. انشالله حضور مردم به صورت حداکثری باشد.

انصاری ادامه داد: اکثریت مجلس دهم در اختیار اصولگرایان بود مجلس‌های هفتم، هشتم، نهم به طور قاطع در اختیار اصولگرایان بود و در مجلس دهم هم اصلاح‌طلبان ۷۰ نفر بیشتر نداشتند و به همراه اعتدالیون صد نفر می‌شدند و این القای رقبای ما است که مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان بوده است. بنابراین از دور هفتم، هشتم، نهم و دهم به مدت ۲۰ سال مجلس در اختیار اصولگرایان بوده است و دستاورد آن را شما ارزیابی کنید.

وی درباره لیست اصلاح‌طلبان گفت: چندپارگی در لیست اصلاح‌طلبان وجود ندارد و بیش از ۲۲ نفر از اصلاح‌طلبان در لیست‌ها مشترک هستند بنابراین هشت نفر دیگر هم قابل قبول است و تقریبا لیست اصلاح‌طلبان یکی است.

انصاری درباره مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم و هر مجلسی باید به جایگاه خود باز گردد و مجلس تضعیف شده و به حاشیه رانده شده است و نمایندگان باید اختیار و شجاعت لازم را برای بیان خواسته‌های مردم داشته باشند ولی به هرحال مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی معیشت مردم و اقتصاد کشور رابطه بهتری با دنیا داشته باشد امروز مشکلات مردم به جز ساماندهی اقتصاد راهی ندارد و ساماندهی اقتصاد نیز جز سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان و افزایش تولید و باز کردن راه بازارهای جهانی برای صادرات کالاهای تولیدی داخل راه دیگری ندارد.

وی ادامه داد: مجلس باید مجلسی مردمی باشد و کمتر به دنبال جدال، جنجال و دعوا باشد مجلس قوی مجلسی است که در برابر دشمنان باید بایستد اما به هر صورت آنچه که مردم انتظار دارند مجلس باید به دنبال مشکلات مردمی باشد که به آنها رای داده اند

میرسلیم: درمورد کرونا مخفی کاری صورت نگرفت

 مصطفی میرسلیم نیز درباره اینکه باتوجه به شرایط کشور مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس چه باید باشد، گفت: مشکلاتی که وجود دارد، عمدتا به موضوع رکود مربوط می‌شود. متاسفانه بسیاری از کارخانه‌های ما از کار بازمانده و کارکنان آنها از کار بازمانده‌اند. این موضوع هم روی تولید تاثیر گذاشته و هم به مشکلات جوانان فارغ‌التحصیل برای ورود به بازار کار اضافه کرده است. پس باید آنچه که به عنوان مانع بر سر راه اشتغال وجود دارد و به شدت برای کشور مصیبت‌بار است، هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی ادامه داد: همچنین مسائلی دیگری همچون تورم، کاهش ارزش پول ملی هرچه سریع‌تر باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن راهکاری اندیشیده شود. از لحاظ خارجی نیز انشالله یک یکدستی و هماهنگی در مجلس فراهم بیاید و اتحاد نمایندگان بتواند قدرتمندانه در مقابل کینه‌توزی‌ها و عنادی که دشمنان خارجی با ما دارند، بایستند و باعث تقویت دولت هم بشوند و اینکه به لحاظ اجرایی هم بتوانند با این عنادها و تحریم‌ها برخورد کنند.

میرسلیم همچنین در رابطه با شایع شدن ویروس کرونا و پنهان‌کاری از سوی مسئولان توضیح داد: اکنون کرونا در دنیا شایع شده و به کشور ما هم وارد شده است و جای اینکه مردم نگرانی را به خودشان راه دهند و وحشت کنند، نیست. چون که وزارت بهداشت نسبت به موضوع اشراف دارد و در حال پیگیری این موضوع است. البته مخفی‌کاری هم صورت نگرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: مردم در این شرایط باید نکات بهداشتی را رعایت کنند. اگر مسئله‌ای هم باشد و نکات بهداشتی باید رعایت شود وزارت بهداشت آن را اطلاع می‌دهد. در نهایت امیدوارم بدون اینکه وحشت کنیم، همه دست به دست هم دهیم تا مشکل حل شود و فاجعه‌ای رخ ندهد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد اختیار اصولگرایان لیست اصلاح طلبان مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران