Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:04:50 GMT

انتخابات تبلور مردم سالاری دینی در کشور است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۶۰۳

انتخابات تبلور مردم سالاری دینی در کشور است

حجت الاسلام محمود محمودی روز جمعه در حین انداختن رای خود به صندوق شماره ۱۰ واقع در مسجد امام صادق (ع) کنگان افزوود: مردم با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رای موجب تثبیت و استحکام نظام و ناامیدی دشمن می‌شوند.

فرماندار کنگان گفت: ۱۷۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کنگان ، دیر ، جم و عسلویه پیش بینی شدهاست که  از این شمار ۴۲ شعبه مربوط به شهرستان کنگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی پاکنژاد افزود: از مجموع شعبه‌های اخذ رای شهرستان کنگان ۳۱ شعبه در بخش مرکزی و ۱۱ شعبه در سیراف و ۳۴ شعبه ثابت و ۸ صندوق سیار است.

فرماندار کنگان اظهار داشت: یکهزارو ۵۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.

وی گفت: بیش از ۲۱۱ هزار نفر در کل حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند که افزون بر ۷۵ هزار نفر آنها مربوط به شهرستان کنگان است.

پاکنژاد در باره استقبال مردم  از انتخابات در شهرستان کنگان کرد: مردم از همان ساعت‌های آغازین پای صندوق های رای حاضر شدند و درخواست ما این است که حضور در پای صندوق های رای را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

برچسب‌ها کنگان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کنگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

وی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

طباطبایی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای