Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر خانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۴۰ شعبه در شهرها و روستاهای ملکان فعال بوده که تمامی آنها به جز دو مورد، به صورت آنلاین متصل به فرماندهی ستاد است.

وی ادامه داد: ملکان یک شعبه سیار نیز دارد که در حوزه شهر ملکان فعال است.

خانی افزود: شعب شهرستان آمادگی لازم را برای حضور مردم در پای صندوق‌ها داشته و مشکلی از این بابت در شهرستان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4858418

منبع: مهر

کلیدواژه: ملکان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از یورونیوز، ماریا زاخارووا، اتهامات مطرح شده از سوی ناتو مبنی بر دست داشتن روسیه در حملات ترکیبی (هیبریدی) علیه کشورهای عضو ناتو را رد کرد و گفت که این «اطلاعات نادرست» با هدف منحرف کردن افکار عمومی از فعالیت‌های این ائتلاف غربی مطرح می‌شود.

خانم زاخارووا در بیانیه‌ای گفت، این ناتو بود که با حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی از اوکراین، جنگ ترکیبی با روسیه به راه انداخته است.

وی گفت: «در حال حاضر رزمایش مدافع استوار به عنوان بزرگترین رزمایش ناتو از زمان جنگ سرد، در نزدیکی مرزهای روسیه در حال انجام است. طبق سناریوی آنها، در رزمایش ناتو علیه روسیه از همه ابزارها از جمله سلاح‌های متعارف و ترکیبی استفاده می‌شود.»

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: «باید بپذیریم که ناتو به طور جدی در حال آماده شدن برای یک درگیری احتمالی با ما است.»

ائتلاف نظامی ناتو روز پنج‌شنبه نسبت به آنچه «فعالیت هیبریدی» مسکو در جمهوری چک، استونی، آلمان، لتونی، لیتوانی، لهستان و بریتانیا خواند، به شدت ابراز نگرانی کرده بود.

سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که متشکل از ۳۲ کشور عضو است، در بیانیه‌ خود گفته بود که از «فعالیت‌های بدخیم و خرابکارانه اخیر» روسیه که آن را تهدیدی برای امنیت غرب می‌داند، «عمیقاً نگران» است.

در این بیانیه از مواردی چون «کارزار فریب، جعل و اطلاعات نادرست، خرابکاری، اعمال خشونت، حملات سایبری و الکترونیکی... و سایر عملیات ترکیبی» به عنوان نمونه‌هایی از فعالیت‌های خرابکارانه روسیه علیه اهدافی در اروپا نام برده شده است.

ملوانان فرانسوی مشغول تمرین گشت‌زنی در آبهای نروژ
در قالب رزمایش مدافع استوار در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۴آسوشیتدپرس

پس از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی، روابط روسیه و غرب در خصمانه ترین وضعیت خود در دهه‌های اخیر قرار گرفته است.

کد خبر 849362 برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین ناتو

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم