Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که دوم اسفند ماه یکر از خبرسازترین روزهای سال ۱۳۹۸ است و خبرنگاران برای پوشش خبری این روز روز شماری می کردند، اما مسئولین ارشد شهرستان اجازه حضور خبرنگاران در شعب رای گیری را ندادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ طبق روال سنوات و انتخابات گذشته و تقاضای همشهریان به منظور انعکاس به موقع حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهم مجلس، برای حضور در شعب رای گیری و پوشش رسانه ای این رویداد مهم با فرمانداری بهار تماس گرفتیم اما متاسفانه با تقاضای ما موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این جهت به اطلاع همشهریان گرامی و مخاطبین محترم می رسانیم که به دلیل تصمیم فرمانداری شهرستان، خبرنگاران فردا نمی توانند در شعب اخذ رای حاضر شوند.

فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تقاضای حضور خبرنگاران در شعب رای گیری و تهیه گزارش و تصویر گفت: تنها خبرنگاران صدا و سیما اجازه حضور در شعب را دارند و نیازی به حضور دیگر خبرنگاران در شعب نیست.

احسان قنبری در پاسخ به اینکه خبرنگاران محلی کارشان از صدا و سیما متفاوت است و مردم انتظار دیگری از خبرنگاران محلی دارند گفت: خبرنگاران صدا سیما هستند و آنها هم تنها در یک شعبه حاضر می شوند. خبر مهم رای گیری است و خبرنگاران چه باشند یا نباشند مردم کارشان را انجام می دهند و احتیاجی به خبرنگاران نیست.

فرماندار در پاسخ به این نکته که در سایر شهرستانها اکیپ و خودرویی ویژه خبرنگاران برای گزارش گیری از شعب در نظر گرفته شده گفت: من از سایر شهرستانها اطلاعی ندارم و آنها تصمیمشان به خودشان مربوط است.

قنبری گفت: ما به همراه امام جمعه فردا برای دادن رای در یکی از شعب حاضر خواهیم شد اگر تمایل دارید به همان شعبه آمده و می توانید گزارشتان را بگیرید، یک شعبه با ده شعبه فرقی ندارد.

این صحبت فرماندار در حالی است که پیش از این برای خبرنگاران جهت حضور در شعب مجوز صادر می شد و حتی از خبرنگاران خارجی دعوت می شود که برای ثبت و ضبط این اتفاق مهم در کشور حاضر شوند اما این حق از خبرنگاران محلی سلب شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خبرنگاران در شعب شعب رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم

عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به بارش ۵۰ میلیمتر باران طی یک ساعت گفت: ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال فعالیت برای دفع آب‌های سطحی در سریعترین زمان ممکن هستند.

غلامعلی پور رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: طی روز گذشته در دزفول ۱۲۰ میلیمتر بارندگی در کمتر از سه ساعت داشتیم که در تاریخ دزفول بی سابقه بود با این حال با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها مانند فرمانداری، سپاه پاسداران ارتش و شرکت آب و فاضلاب و تلاش کارکنان شهرداری تمام آب‌های سطحی جمع‌آوری شد.

وی افزود: در بارندگی روز گذشته آب وارد سی منزل مسکونی شد که خسارت آن‌ها با تدابیر اندیشیده شده خسارت آن‌ها جبران می‌شود علاوه بر آن بیش از ۸۰ دستگاه ماشین گرفتار در آب نیز رهاسازی شدند.‌

عضو شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده آمادگی لازم برای مقابله با آب‌های سطحی وجود داشت و از ساعت ۱۵ الی ۱۶ تقریباً ۵۰ میلیمتر بارندگی داشتیم و در حال حاضر عملیات دفع آب‌های سطحی با همکاری فرمانداری، سپاه، ابفا در حال انجام است.

پور رضایی تاکید کرد: با توجه میزان بارش ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری از مدیر تا کارگر در بخش‌های سه گانه خدمات شهری، عمران و آتش نشانی با ۱۵ دستگاه ماشین در حال فعالیت هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن شهر به حالت عادی بازگردد.

کد خبر 750358

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه