Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار داشت: بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثرانگشت با استامپ در شعب اخذ رأی برداشته شده است.

وی با تکذیب شایعات مشاهده بیمار مشکوک به کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق توافق ستاد انتخابات و شورای نگهبان اخذ اثر انگشت از رأی دهندگان با استامپ حذف شده است و استامپ فقط برای درج مهر روی برگه تعرفه رأی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بابیان اینکه برای درج اثر انگشت با استامپ برای رأی دادن مردم ضرورتی وجود ندارد، گفت: مردم با خیال راحت و بدون دغدغه می‌توانند در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

وی تاکید کر: لزوم رأی دادن همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی است و متولدین ۲ اسفند ۱۳۸۰ به بعد که ۱۸ سال تمام دارند می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت و نماینده خود را انتخاب کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی اثر انگشت انتخابات شورای نگهبان ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند