Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی اکبری پیش از ظهر جمعه با حضور در حوزه انتخابیه روستای هرچگان با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی وتوانمند است، اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات سیلی محکمی به استکبار جهانی می‌زنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات تمام توطئه‌های دشمن را با شکست مواجه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: دشمن در تلاش است که جلوه‌های حضور مردم را در انتخابات را کمرنگ نشان دهد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حماسه ساز بوده‌اند و امروز نیز با حضور پر شور خود در انتخابات حماسه دیگری رقم خواهند زد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استکبار جهانی انتخابات انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری مردم ایران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر