Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فالح الخزعلی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «ویروس کرونا در چین و برخی از کشور‌های همسایه رویت شده، بر همین اساس افراد زیادی خواهان بسته شدن مرز‌های عراق شده اند تا جلوی انتقال و انتشار این ویروس را بگیرند. این در حالی است که یک عامل کشنده در داخل عراق وجود دارد که درخواست خلاص شدن از آن و بیرون راندنش را از عراق مطرح نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عامل کشنده، آمریکا، حامی مرگ و تروریسم است. به نظر شما علت این امر چیست؟»

الخزعلی در توئیتی دیگر نوشت: «سفارت آمریکا در بغداد مرکز توطئه چینی علیه عراق و ویران کردن آن شده و با ابزار‌های پلیدش با آزادی بیان در عراق به ویژه درخواست‌ها برای خروج این کشور از عراق مقابله می‌کند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان عراق ویروس کرونا سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم

چین به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی جایگاه آمریکا را در زمینه قدرت اول اقتصادی دنیا خواهد گرفت. اما در مقابل، آمریکا بدهی زیادی دارد و زندگی مردم این کشور رو به پسرفت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد