Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:12:31 GMT

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۶۱۸

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد

سیدجعفر رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حذف ثبت اثر انگشت بر تعرفه رأی برای برخی مسائل بهداشتی و امنیتی اعلام شده بود و به تمامی شعب اخذ رأی درسطح حوزه انتخابیه شهرستان اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: حذف اثر انگشت هیچ تداخلی در فرآیند رأی گیری ایجاد نخواهد کرد و آرای مردم در نهایت امنیت و سلامت اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آمل، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در ساعات اولیه در پای صندوق رأی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد آنان به نظام است.

رسولی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می‌شد ملت بزرگ ایران و مردم شهرستان آمل در همان مراحل آغازین رأی گیری پای صندوق رأی حاضر شدند تا بار دیگر حماسه سازی کنند.

وی گفت: با وجود تبلیغات وسیع دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در این دوره از انتخابات، حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان داده که تبلیغات انان در میان مردم کارساز نیست.

فرماندار آمل هم با بیان اینکه انتخابات یکی از آرمان‌های ملت ایران است و همه باید از آن حمایت کنند، گفت: بسیاری از تحولات مهم سیاسی و اجتماعی در جامعه با انتخابات رقم می‌خورد.

آرأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش شهر و پنج بخش حوزه انتخابیه شهرستان آمل در تعداد ۳۵۳ شعبه اخذ درحال جمع آوری است.

شهرستان ۴۱۳ هزار نفری آمل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

کد خبر 4858694

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آمل انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!