Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در استان قزوین تا به این لحظه ۸۴ کاندیدا در صحنه باقی ماندند؛ بر این اساس ۴۷ کاندیدا در حوزه قزوین، البرز و آبیک، ۱۳ کاندیدا در حوزه انتخابی تاکستان و ۲۴ نفر هم در حوزه بوئین زهرا با هم رقابت می‌کنند.

منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رخداد سیاسی بزرگی که در سال جاری منتظر آن بودیم امروز فرارسید و مردم با شور و شکوه از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتباط بیش از ۹۹ درصد شعبات به جز چند روستا به‌صورت آنلاین برقرار بوده و فعال هستند، روستاهایی که آفلاین هستند نیز آنلاین خواهند شد. شعباتی که آنلاین هستند هویت واجدین شرایط رأی دادن را آنلاین بررسی می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: برای جلوگیری از تراکم رأی دهندگان در شعب اخذ رأی توصیه می‌کنیم واجدین شرایط در ساعت معین شده برای رأی دادن در شعبه‌ها حضور پیدا کنند.

وی عنوان کرد: تمدید زمان رأی‌گیری به حضور مردم در شعب بستگی دارد و تمدید به پیشنهاد استاندار و تأیید وزارت کشور خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: بر اساس توافقی که بین شورای نگهبان و وزارت کشور صورت گرفته اجباری برای ثبت اثر انگشت و استفاده از استامپ وجود ندارد.

وی ادامه داد: ۱۰۴۰ شعبه اخذ رأی در استان فعال هستند و ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار نفر برای انتخابات در حوزه اجرایی، نظارت و بازرسی فعال و ۲۰۰۰ خودرو نیز برای این امر ساماندهی شدند.

وی با اشاره به انصراف تعدادی از کاندیدا در استان قزوین خاطرنشان کرد: در استان قزوین تا به این لحظه ۸۴ کاندیدا در صحنه باقی ماندند و با هم به رقابت خواهند پرداخت؛ بر این اساس ۴۷ کاندیدا در حوزه قزوین، البرز و آبیک، ۱۳ کاندیدا در حوزه انتخابی تاکستان و ۲۴ نفر هم در حوزه بوئین زهرا با هم رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم شعب رأی‌گیری در مدارس مستقر هستند و از سویی دیگر تعداد زیادی از فرهنگیان درگیر انتخابات هستند روز شنبه تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع و در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

وی گفت: حداقل سن برای رأی‌ دادن ۱۸ سال تمام است و متولدین دوم اسفندماه سال ۸۰ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات شرکت کنند بر این اساس ۴۴ هزار و ۳۰۰ نفر رأی اولی در استان داریم.

حبیبی در پایان تصریح کرد: از اصحاب رسانه به منظور پوشش و روشنگری تشکر می‌کنیم چراکه اصحاب رسانه با انعکاس اخبار صحیح سیاسی می‌توانند از انتشار اخبار نادرست که از سوی کانال‌های غیرمجاز منتشر می‌شود جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 انتخابات مجلس یازدهم رئیس ستاد انتخابات استان کاندیدا در حوزه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد