Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قیدار به برگزاری انتخابات یازدهم مجلس اشاره کرد و گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شــورای اسلامی میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران است و امروز دوست و دشمن چشمشان به انتخابات ایران است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر خمیرمایه تقوا را دو اصل اعلام و اظهار کرد: یاد خدا یعنى توجه به مراقبت دائمى اللَّه و حضور او در همه جا و همه حال و توجه به دادگاه عدل خداوند یعنی توجه به دو اصل مبدأ و معاد از دیگر شاخصه‌های تقوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قیدار به قرار گرفتن در آستانه دو ماه رجب و شعبان اشاره و تصریح کرد: این دو ماه‌ از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین فرصت برای خودسازی، توبه و بازگشت به بندگی خداست.

وی به انتشار وصیت‌نامه شهید سلیمانی اشاره و بر ضرورت توجه به این وصیت‌نامه تاکید کرد و افزود: این وصیت‌نامه باید برای مردم تبیین شود.

موسوی به برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شــورای اسلامی میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران است و امروز دوست و دشمن چشمشان به انتخابات ایران است.

امام جمعه قیدار تاکید کرد:  آنچه ســایه جنگ را، در طول این سال‌ها از سر این کشــور رفع کرده، حضور مردم است و مهمترین مظهر این حضور، انتخابات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروز شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح در حقیقت تجدید بیعت با انقلاب، بیعت با امام و تجدید میثاق با شهدا و بیعت با خدا و رسول خداست (ص) است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه قیدار سایه جنگ مظهر انتخابات حقیقت نماز جمعه بیعت تجدید شهید سلیمانی شهدا اقتدار تقوا معاد سیاسی میعادگاه دوست دشمن حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم