Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خوش‌خبر ظهر جمعه با حضور در ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از شروع زمان رأی‌گیری تاکنون همه شعب ثابت و سیار در خراسان‌جنوبی وظایف خود را به خوبی در شهر و روستا انجام داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حتی بسیاری از مردم قبل از شروع اخذ رأی در شعب حضور پیدا کرده بودند، بیان‌کرد: این مسئله نشان دهنده جایگاه و اهمیت مجلس در اذهان مردم خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش خیر افزود: استقبال مردم تا این ساعت از رأی‌گیری بسیار خوب بوده و امیدواریم دیگر مردم نیز با مدیریت‌کردن زمان تا پایان مدت زمان رأی‌گیری بتوانند با سهولت به نامزد مورد نظر خود رأی بدهند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌جنوبی ۷۱ شعبه اخذ رأی را به تعداد شعب افزایش داده‌ایم، ادامه‌داد: این افزایش شعبه به واسطه کاهش مشکلات در مناطق دارای تراکم بالا صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: همچنین بر اساس آخرین بیانیه ستاد انتخابات افرادی‌که دارای شناسنامه‌های فاقد عکس هستند نیز می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی و یا شماره ملی خود به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

خوش‌خبر یادآور شد: سایر بیانیه‌های ستاد انتخابات نیز از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی گفت: همه عزیزانی که به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند باید کارت ملی و یا شماره ملی را به همراه داشته باشند چرا که امکان اخذ رأی تنها در این صورت میسر خواهد بود.

کد خبر 4858651

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 بیرجند انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا ستاد انتخابات خراسان جنوبی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه در سه مرحله برای حمایت از خانواده‌های دهک یک تا ۷ یارانه بگیر که ۷۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند اجرایی شد و در قالب آن ۲۲۰ هزار تومان اعتبار فجرانه برای هر نفر شارژ می‌شد.

او افزود: بالغ بر ۴ هزار فروشگاه خرد، محلی و منطقه‌ای در استان در این طرح مشارکت دارند و خانوار‌های مشمول تاکنون  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح فجرانه خرید کرده اند.

بیشتر بخوانید

افزایش یارانه برای ارتقای امنیت غذایی کودکان

اشرفی بیان کرد: از فروشگاه‌ها می‌خواهیم که عین ۱۱ قلم کالای تعیین شده را عرضه کنند و از فروختن کالا‌های دیگر در این طرح خودداری کنند؛ برخی از صاحبین فروشگاه‌ها از دیر برگشت کردن اعتبار خرید به حساب هایشان گلایه‌مندند که موضوع را پیگیری کردیم تا مبلغ ظرف همان ۳ روز تعیین شده به حسابشان برگردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مورد اینکه این طرح ادامه می‌یابد یا نه بر اساس بخشنامه‌ای که از طرف وزارت اعلام شود پیش می‌رویم و با توجه به استقبال مردم پیگیریم که این طرح را ادامه دار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر