Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:28:43 GMT

هافبک عراقی پرسپولیس: در شرایط سختی زندگی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۱۸۲

هافبک عراقی پرسپولیس: در شرایط سختی زندگی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حساب کاربری «البوابه» عراق در توییتر صحبت هایی را به نقل از بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران منتشر کرده است.

این گفتگو به بهانه انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران منتشر شده است.

بشار رسن درباره شرایطش در ایران گفته است: در حال حاضر به خاطر اخباری که در خصوص شیوع ویروس کرونا منتشر شده، در شرایط سختی زندگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داده است: به ما اعلام شده که از ماسک و ضدعفونی کننده ها استفاده کنیم و در مکان های شلوغ حاضر نشویم. این سخت ترین کار است چرا که باشگاه ما طرفداران زیادی دارد. خدا را بابت هرچیزی که برای ما نوشته (مقدر کرده) شکر می کنم.

کد خبر 4858745 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار رسن ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد الاهلی عربستان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو