Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:39:43 GMT

شرکت در انتخابات تعیین کننده خط مشی آیندگان است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۳۸۵

شرکت در انتخابات تعیین کننده خط مشی آیندگان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی قبل از ظهر جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار کرد: باید شاکر خداوند متعال باشیم به دلیل اینکه ما را حق شناس قرآن، عترت و خون پاک شهدا قرار داد.

وی با بیان اینکه مردم حق شناس خون شهید سردار سلیمانی هستند، تصریح کرد: ملت شریف ایران همواره به پای صندوق‌های رأی رفته و در راهپیمایی‌های روز قدس و ۲۲ بهمن به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند که در این راستا لازم است از آنان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مفسر قرآن کریم با اشاره به وعده‌های ذات اقدس الهی، بیان کرد: اگر کسی یک قدم در راه خوشنودی خداوند بردارد، خداوند حداقل ۱۰ قدم به سمت او برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده است خوابیده‌ها را بیدار و مرده‌ها را زنده کرده‌ایم، گفت: حضرت باری تعالی به همه حق فکر و اندیشه و رأی داده است.

آیت الله جوادی آملی با تأکید بر اینکه این رأی دادن ابراز ارادت به قرآن و عترت است، عنوان کرد: شرکت در انتخابات ضمن اینکه حرمت نهادن به تاریخ گذشته نظام اسلامی است می‌تواند خط مشی آیندگان را مشخص کند تا بدانند تمدن ما در گرو تدین ما است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کسانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که به معارف قرآن و عترت پایبند باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم اضافه کرد: کسانی که به کرسی مجلس شورای اسلامی قرار است تکیه بزنند باید ضمن عمل به قانون اساسی به مصوبات و صلاح و خیر دنیا و آخرت نیز عمل کنند.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: کسانی که به مجلس شورای اسلامی می‌روند باید بتوانند ضمن عمل به قرآن و قانون اساسی خواسته‌های موکلانشان را بفهمند و به آنها عمل کنند.

کد خبر 4858766

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 آیت الله جوادی آملی قم انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس