Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهربا قدردانی از مردم به سبب حضورپرشور در انتخابات گفت: بر اساس گزارشات واصله، مردم استان بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حضوری پرشوری دارند که حماسه دیگری در این عرصه خلق می‌کنند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر توجه به سبک زندگی اسلامی را سبب رسیدن به کمال و رستگاری دانست و اظهار داشت: یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی خدمت و خدمتگذاری  به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، انتخابات  در نظام جمهوری اسلامی ایران را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: در رژیم‌های گذشته و حتی در کشورهایی که رای‌گیری انجام می‌شود یا آراء مردم لحاظ نمی‌شود یا اینکه صوری است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه در کشورهای حوزه خلیج فارس اصلا انتخابات برگزار نمی‌شود افزود: در برخی کشورها مانند آمریکا 2 حزب استکباری صهیونیستی افرادی را معرفی می‌کنند و مردم باید از این 2 حزب یکی را انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، انتخابات در ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در ایران اسلامی و در پرتو انقلاب، مردم آزادانه فرد مورد نظر خود را انتخاب و پس از بررسی‌های لازم به آن رای می‌دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، افزود: همان فردی که در انتخابات«ریاست جمهوری، مجالس و یا شوراها» رای آورد بخش مهمی از سیاست‌گذاری و مدیریت جامعه، نظام و کشور به دست  وی قرار می‌گیرد که امروز شاهد برگزاری انتخابات مجلس هستیم.

وی، با بیان اینکه مردم با بررسی‌های لازم به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند تصریح کرد:  انتخابات در ایران اسلامی نشان  از مردم سالاری است چراکه انقلاب اسلامی حق مردم برای حضور در سرنوشت خود لحاظ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، انتخابات در رژیم گذشته ایران را بی معنا دانست و خاطر نشان کرد:  اکنون در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم با حضور در انتخابات معماری قوه مقننه و مجریه را انجام می‌دهند.

امام جمعه بوشهر، انتخابات را یکی از مولفه‌های مهم نظام اسلامی ایران دانست و افزود: صمیمانه از ملت ایران و مردم همیشه در صحنه استان بوشهر قدردانی می‌کنم چراکه بر اساس گزارشات واصله، مردم تاکنون حماسه دیگری در عرصه انتخابات خلق کرده‌اند و با این حضور پرشور برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی استان رقم زدند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه حضور با شکوه و گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم مایه امیدواری برای نیروهای انقلاب و ناامیدی برای ضدانقلاب و جهان استکبار است گفت: دشمنان همیشه بر روی انتخابات نگاه ویژه‌ای می‌کنند اگر حضور مردم گسترده بود از موضع خود عقب نشینی در غیر این صورت به نظام ضربه وارد می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، بیان کرد: ان‌شاالله حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس سبب اقتدار تمامی ارکان نظام اسلامی ایران و مقاومت سیاسی در مقابل جهان استکبار می‌‌شود.

وی، با تاکید بر توجه به قانون در همه مراحل انتخابات تصریح کرد:  به همه مجریان، ناظران و تمام اصحاب برگزاری انتخابات توصیه می‌شود مسیرمراحل انتخابات قانونی طی شود  که الحمدالله این چنین است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با توصیه به کاندیداها افزود: به همه عزیرانیکه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند توصیه می‌شود که تا آخرین مرحله با حلم، صبر، اخلاق و قانونمداری این حرکت انقلابی را ادامه دهند و اگر احیانا اعتراض و یا شکایتی دارند از مجاری قانونی که همان شورای نگهبان است اقدام کنند.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر شرکت فعال مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: تا زمان باقی مانده مردم همیشه در صحنه استان حضوری فعال در انتخابات داشته باشند و فردی را مجلس بفرستند که در تراز مجلس شورای اسلامی نظام باشد که بتواند هم برای نظام، هم برای استان بوشهر ان‌شالله با دلسوزی مفید فایده باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با قدردانی از کشاورزان استان بوشهر در پرداخت زکات تصریح کرد: کشاورزان استان بوشهر در عرصه پرداخت زکات یک حماسه بی‌بدیلی رقم زدند که باید در تاریخ استان ثبت شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه استان بوشهر در پرداخت زکات در کشور رتبه نخست کسب کرد گفت: با اینکه استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌های دیگر در حوزه کشاورزی رتبه پایینی دارد ولی در پرداخت زکات استان نخست کشور معرفی شده که مایه افتخار است که کشاورزانی این چنین متدین و مومن در استان وجود دارد.

وی، با قدردانی از مردم و  ستاد عالی زکات استان بوشهر افزود: از مسئولان تقاضا می‌شود که تمام وجوه زکات وصولی، خرج پیشرفت، توسعه و رفع فقر در استان شود و باید وجوه زکات دریافتی در همان منطقه خرج شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود بر حسب قانون به همان میران زکات وصولی، اعتبار دولتی  در راستای توسعه و پیشرفت مناطق تامین و پرداخت شود.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر پرداخت به موقع دستمزد کارگران، کارمندان و حقوق‌بگیران خاطر نشان کرد: در آستانه عید نوروز قرار داریم لازم است حقوق‌ها به موقع پرداخت شود تا زندگی خانواده‌ها دچار چالش نشود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه برخی مواقع پرداخت حقوق‌ها بین 3 تا 6 ماه به تعویق می‌افتد گفت: از مسئولان بازرسی و نظارت استان بوشهر تقاضا می‌شود با بررسی‌های لازم اگر حقوقی با تاخیر پرداخت شد ضمن ارائه تذکر برخورد قانونی شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: مردم نماینده متناسب با روحیه ملت انتخاب کنند/به دنبال تشکیل مجلسی مکتبی و انقلابی هستیم + فیلم امام جمعه ارومیه: نامزدهای پیروز نماینده اقشار مختلف مردم هستند انتخابات ایران| امام جمعه بوشهر رای خود را به صندوق انداخت + تصاویر

آیت‌الله صفایی بوشهری، مشارکت مردم استان بوشهر در رسیدگی به مستمندان را امری مهم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مردم استان بوشهر در آستانه عید سال نوروز لازم است به همنوعان شامل خویشان، همسایگان و هم‌محله‌ای که دچار مشکلات مالی و مادی هستند کمک رسانی کنند تا پدر و مادرها شرمند فرزندانشان نشوند.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آیت الله صفایی بوشهری خطیب نماز جمعه بوشهر مردم استان بوشهر امام جمعه بوشهر انتخابات مجلس خاطر نشان اسلامی ایران پرداخت زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود