Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از ایمان و اخلاص و روحیه انقلابی در جامعه اسلامی است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس در ابتدا با تاکید بر انتخاب مناسب همسر بیان کرد: اگر همسر مومن و دارای ویژگی‌ها و خصایص اخلاقی مناسبی باشد، نسلی پاک و مومن و مطهر تربیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قم افزود: معاشرت انسان با نیکان نیز دارای اثر تربیتی فراوانی است و اگر افراد با صالحان رفت و آمد کنند و در جامعه امر به معروف و نهی از منکر گسترش داشته باشد جامعه ای متعالی خواهیم داشت.
وی در ادامه عنوان کرد: در آستانه ماه رجب قرار داریم، رجب، شعبان و رمضان، بهترین فرصت‌های خودسازی و سلوک به سمت خداوند متعال است.
آیت‌الله اعرافی بیان کرد: ملت ایران امروز حضوری با شکوه در صحنه انتخابات خلق کرد همان طور که در صحنه های دیگر انقلابی حضور داشت و در 22 بهمن در راهپیمایی حماسی و بزرگ شرکت کرد و ارادت خود را در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی نشان داد.
وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از ایمان و اخلاص و روحیه انقلابی در جامعه اسلامی است.
امام جمعه قم گفت: حضور نمایندگان قوی و مجلسی قدرتمند در گرو رای ملت از روی آگاهی و بصیرت است و مشارکت مردمی موجب شکل گیری یک مجلس قدرتمند در راس امور می‌شود.
وی افزود: همان طور که رهبری و مراجع فرمودند ملت ایران حضوری با شکوه را در عرصه انتخابات به رخ جهان کشیدند و به یاری خدا امروز نیز شاهد حماسه‌ای بزرگ هستیم.
آیت‌الله اعرافی اظهار کرد: این حضور و حماسه باعث شد که دشمنان نا امید شوند و سیلی محکمی به گوش استکبار و آمریکایی‌ها نواخته شود.
وی در مورد شیوع بیماری کرونا نیز بیان کرد: بیماری کرونا با توجه به بهداشت فردی و عمومی قابل کنترل است و نباید هول و هراس قرار بگیریم.
امام جمعه قم عنوان کرد: در مسائل مهم اجتماعی و سیاسی نباید به شایعات در فضای مجازی توجه داشت و خبرها را از منابع درستی رصد کنیم و نگران نباشیم.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آیت الله اعرافی انتخابات 98 دوم اسفند 98 امام جمعه قم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود