Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام شاکری خطیب نماز جمعه  باغشهر اسلامیه به دوم اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود:طبق سخنان مقام معظم رهبری در هنگام رای دادن وجوب شرکت در انتخابات که باعث اقامه خیلی از فرایض دینی مانند شرکت درنماز، امر به معروف و نهی از منکر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شده است از برکت وجود نظام اسلامی است .

او با اشاره به اینکه  فردای بعد از انتخابات باید صلح و آشتی و وحدت و همدلی و ابراز تبریک به فرد منتخب باید باشد افزود: به هیچ وجه اجازه سوء استفاده فرد منتخب به ضررشهر ومنطقه را نمی‌دهیم.

حجت الاسلام شاکری ادامه داد: روز انتخابات روز جشن ملی است و نباید آن را به عزا تبدیل کنیم.

ایشان به آغاز ماه مبارک رجب هم اشاره کردند و اظهار کردند: ماه رجب ماه آسایش و دوری از آلودگی‌ها است و باید از این ماه در خصوص مناسبت‌ها از جمله ایام البیض، اعتکاف، لیله الرغایب نهایت استفاده را برد.

مجلس جدید، جاسوس خانه انگلیس را تعطیل کند

حجت الاسلام والمسلمین بابایی امام جمعه فردوس پس از توصیه به تقوی الهی درادامه بحث تفسیر سوره منافقون اظهار کرد: مرگ برمنافین ازآموزه‌های قرآنی گرفته شده وهنگام مواجهه با منافقین این آموزه قرآنی راباید برزبان آورد.

او افزود:  کلاهی عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی و کشمیری عامل انجار نهاد ریاست جمهوری و به شهادت رساندن شهید بهشتی وهفتادو دوتن از یاران ایشان و شهیدان رجایی باهنر ازمنافین وعوامل نفوذی بودند لذا باید مواظب بود تامنافین دردولت ومجلس نفوذ نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی درخصوص فضیلت‌های ماه رجب وماه شعبان به تفصیل سخن گفت و از نمازگزاران خواست در این دو ماه آمادگی کامل را برای ورود به میهمانی بزرگ خداوند پیدا کنند.

خطیب جمعه فردوس با اشاره به تلاش‌های دشمنان در مایوس کردن مردم نسبت به حضور در پای صندوق‌های رای گفت : به کوری چشم بدخواهان، مردم با حضور حداکثری خود توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

او گفت: کاندیدا‌های نماینگی مجلس از فردا شنبه باید میدان رقابت را به میدان رفاقت تبدیل کنند وهمه در خدمت توسعه حوزه انتخابیه باشند.

امام جمعه فردوس از نمایندگان مجلس جدید خواست جاسوس خانه انگلیس را تعطیل کنندو سفیر انگلیس خبیث را برای همیشه از کشور بیرون کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی اقتدار جمهوری اسلامی رایاد آور شد وگفت. همانطورکه عین الاسدرا به عین الجسد تبدیل کردیم. مجلس باید تعطیلی برجام را در دستور کار قرار دهدو برجام را به موزه‌های تاریخ بسپارد.

شنبه پس از انتخابات شنبه مهربانی و بردباری باشد

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قائن  گفت: ملت بزرگ ایران برنده انتخابات هستند.

او با اشاره به اینکه تبریک انتخاب نشده‌ها به شخص منتخب رفتاری بسیار پسندیده خواهد بود افزود: اخلاق مقتضی می‌کند که دیگرانی که رای نیاورده اند به فرد منتخب خداقوت و تبریک بگویند.

حامیان منتخب مردم از راه اندازی کانال‌ها و حرکات خلاف شرع خود داری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انتخابات مجلس حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است