Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:09:34 GMT

واکنش آیت‌الله جنتی به تحریم‌شدنش: آمریکا خر است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۴۴۰

واکنش آیت‌الله جنتی به تحریم‌شدنش: آمریکا خر است

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه برای ما یک ضرورت دارد و وظیفه شرعی، عقلی و ملی است مشارکت در امر انتخابات است.

وی افزود هر چه مشارکت بیشتر باشد به نفع اسلام، مردم، مملکت و به ضرر دشمن است؛ اگر جایی کمتر باشد قضیه عکس می‌شود لذا ما باید بدانیم داریم چه کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: هر چه آرا بیشتر باشد، قدرت نظام ما را نشان می‌دهد و دشمن و غیر دشمن روی این حساب می‌کنند و معلوم می‌شود مردم وفادارند و پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند این نظام را قبول دارند.

وی تصریح کرد: هر رأیی که داده میشود مشت محکمی بر دهان ترامپ است لذا باید این را در نظر داشته باشیم.

جنتی بیان کرد: این دستور اسلام است که هرکجا دشمن ناراحت می‌شود همان کار را انجام دهید هر کجا دیدید دشمن خوشحال می‌شود ان کار را انجام ندهید این یک معیار عقلی برای ما است. من سوال می‌کنم آیا دشمن مایل است که ما بیشتر رای دهیم یا کمتر؟ معلوم است که نظر دشمن این است مردم کمتر بیایند تا سوءاستفاده و بهره برداری کند که مردم نسبت به مملکت و نظامشان علاقه ای ندارند پس اینجاست که باید وظیفه خود را بشناسیم.

وی در همین راستا گفت: این فقط مسئله اسلامی نیست بلکه به نفع مملکت و نظام و مردم است، حتی غیر مسلمان، یهودی، زرتشتی و لامذهب و بی دین هم نفع مملکتش به جیب همه رفته و دودش به چشم همه می‌رود، بنابراین همه باید یکصدا و یکدست باشند برای اینکه بتوانند این نظام را با رایشان تقویت کنند.

وی افزود: امیدوارم خدا عقلی دهد که مصلحت خودمان را تشخیص دهیم احساسات غلط و به نفع دشمن کار نکنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

جنتی در پاسخ به سوالی درباره تحریم گفت: بله ما را تحریم کردند من دارم به این فکر می‌کنم اینهما پولهایی که در صندوقهای آمریکا میریزیم را چکار کنیم! اینهمه در بانکهای امریکا پول ریختیم حالا نمیشود آنها را برداشت کنیم. بعد هم نمی‌توانیم آنجا به جشن کریسمس برویم و شرکت کنیم! واقعا خریت ارثی نیست این آقا باید یک آرم خریت در پیشانیش بزنند تا هر کس می آید ببیند که این خر است! من نمیفهمم چه فکری می‌کند؟ آخر ما چه ضرری از این تحریم می‌کنیم؟

وی ادامه داد: تحریم می‌کنند که اگر مسافرت می‌خواهند بروند محدود می‌شوند، آنهایی که می‌خواهند بروند و فکری به‌حال خود کنند ولی وقتی چند نفر از شورای نگهبان که حقوقدان هستند را تحریم می‌کنند اختلال فکری دارند.

این واکنش دبیر شورای نگهبان با خنده خبرنگاران مواجه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله جنتی تحریم انتخابات آمریکا کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

برنا نوشت: پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد. سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است، اما ما پیگیر قضیه هستیم.

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است