Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه انتخابات برنده و بازنده ندارد؛ گفت: فرد منتخب خود را نماینده همه مردم بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نمازجمعه (2 اسفند) همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و افزود: امیدوارم همه با ترک محرمات و انجام واجبات موجبات خشنودی پروردگار را تحصیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان فصلی از خودسازی و بهره وری از مواهب کم نظیر خداوند هستند و ماه های رجب و شعبان آمادگی برای انسان ایجاد می کنند تا در ماه رمضان بتوانیم از مواهب خدا بهره مند شویم.

 

 

وی میلاد امام باقر (ع) را تبریک گفت و افزود: ایشان فرمودند کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد خداوند بهشت را بر او واجب کرده و او را در روز قیامت در رتبه و جایگاه ما قرار می دهد لذا ماه رجب از ماه های فضل الهی است.

 

 

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: در قرآن آمده است کسی که کار خوبی انجام دهد خداوند ده برابر پاداش به وی عطا می کند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند ماه رجب ماه توسل، ماه تذکر و تضرع، ماه توجه و استغاثه و محکم کردن دل های محتاج ما به ذیل لطف و فضل الهی است.

 

 

امام جمعه رفسنجان با افزودن اینکه ماه رجب ماه ریزش گناهان است و در ماه رجب سجده و از خدا طلب استغفار کنید؛ به ایام اعتکاف هم اشاره کرد و  روز ولادت امام علی(ع) و روز پدر را هم مورد توجه قرار داد و گفت: کسانی که پدران آنان در قید حیات نیستند هزینه اعتکاف معتکفین را بپردازند که بهترین هدیه برای پدارن است؛ در این راستا برای ستاد اعتکاف رفسنجان حسابی در بانک ملت توسط سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان افتتاح شده و افراد می توانند پدرانی که از دنیا رفته اند را در ثواب نماز و روزه و اعتکاف معتکفین شریک کنند.

 

 

وی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات فرصتی برای همدلی است، فرصت برای همه انقلابیون، سیاسیون و طرفداران نظام است که به عرصه بیایند و با رأی خودشان اعلام وفاداری کنند و  به دهان دشمنان هم بزنند.

 

 

حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: انتخابات بازنده و برنده ندارد همه کاندیداها و ستادها و طرفداران و غیره که حضور یافتند برنده و پیروز هستند، کسانی هم که رأی نیاوردند دلسرد نشوند زیرا کار برای خدا دلسردی ندارد  به تعبیر امام" در قاموس شهادت واژه شکست و وحشت راه ندارد" در صدد انتقام از رقیب و طرفداران آنها نباشید، از شنبه بعد از انتخابات؛ شنبه همدلی، برادری، وحدت و دوستی باشد.

 

 

وی گفت: کاندیداهایی که رأی می آورند خود را نماینده همه بدانند و با اتحاد و برادری برای رفع مشکلات بیکاری و رونق و توسعه رفسنجان گام بردارند.

 

 

 

عسکری ادامه داد: کاندیدایی که به مجلس راه یافت شعارها و وعده ها را نگه دارد و با خود مرور کند که با این وعده دادن ها رأی از مردم جمع کرده و به مجلس راه یافته است لذا سعی کند به وعده هایش عمل و برای مردم خدمت کند.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: همدلی و وحدت رفسنجان انتخابات ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟