Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: سامانه مورد استفاده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس امن است و دسترسی از خارج از کشور به آن وجود ندارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمد ایمانی در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای دوره گذشته به‌صورت پایلوت در اسلام‌آباد غرب، جوانرود و کنگاور به‌صورت کاملا الکترونیکی انجام شد اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مجلس 23 فرایند از 25 فرایند به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله شمارش و تجمیع آرا به صورت دستی انجام می‌شود عنوان کرد: برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی به‌طور یقین علاوه بر افزایش صحت و دقت در برگزاری انتخابات سرعت اعلام نتایج را نیز بالا می‌برد.

امام جمعه موقت بیرجند: 41 سال است که برگزاری انتخابات در ایران سابقه داردمیانگین مشارکت مردم همدان در انتخابات بیش از میانگین کشوری استانتخابات ایران| رای‌گیری در برخی مناطق شهرستان بم با اعزام یک فروند بالگرد / مانیتورینگ هوشمند شعب اخذ رای

ایمانی گفت: نتیجه تجمیع آرا در سیستم ثبت و نتایج توسط وزارت کشور اعلام می‌شود گفت: استفاده از سیستم احراز هویت در این دوره از انتخابات علاوه بررسی هویت فرد از دادن رأی تکراری جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه شبکه‌ای که برای احراز هویت این دوره اجرا می‌شود امن است افزود: در این سامانه از فضای اینترنت برای تبادل اطلاعات استفاده نمی‌شود و هیچ دسترسی از خارج از کشور به این سامانه وجود ندارد.

ایمانی گفت: به طور معمول و برایاس تجربیات گذشته نتایج انتخابات در شهرستان کرمانشاه 24 تا 48 ساعت بعد از رأی گیری و در سایر شهرستان‌ها صبح روز بعد از انتخابات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/832 /ح

R41380/P1357/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران