Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:55:07 GMT

مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل است؟/

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۳۴۸

مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل است؟/

در این گزارش وضعیت مدارسی که به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شمارش آراء تعطیل هستند را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار دانا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز گفت: ۶۰ درصد مدارس محل شعبه های اخذ رای است و تعطیلی فردا شنبه فقط در این مدارس و مدارسی انجام می شود که صندوق های اخذ رای و شمارش آرا تا شنبه طول می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تعطیلی برخی مدارس در روز شنبه به دلیل بیماری کرونا است، گفت: فردا تعطیل عمومی نداریم و فرهنگیان به عنوان گروه های مرجع و مورد اعتماد ملت محل اخذ آرا هستند، از این رو مدارسی که شمارش آرا تا روز شنبه به پایان می‌رسد با صلاحدید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل کنند، اما این تعطیلی عمومی نیست.

بر این اساس، در این گزارش وضعیت و فهرست تعطیلی فردا، روز شنبه سوم اسفند ماه مدارس در استان‌ها و شهرهای کشور را می‌خوانید:
 

مدارس مرکز هشت شهرستان کهگیلویه وبویراحمد فردا شنبه تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در حوزه های اصلی انتخابات فردا شنبه سوم اسفندماه در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس استان سمنان برای روز شنبه

دستورانی گفت: برخی مدارس استان سمنان که شعبه اخذ رای بوده و شمارش آرا در آن‌ها از ساعت ۲۴ جمعه دوم اسفند به بعد بیشتر طول بکشد فردا شنبه سوم اسفند تعطیل خواهد بود.

مدارس شهرستان کرمانشاه شنبه تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : مدارس شهرستان کرمانشاه با توجه به درگیر بودن در فرآیند رای‌گیری و احتمال افزایش زمان شمارش آرا فردا (شنبه) تعطیل خواهند بود.

مدارس اراک شنبه تعطیل است

همه مدارس شهرستان اراک مقاطع تحصیلی در  نوبت های در روز شنبه، سوم اسفند ماه تعطیل هستند.

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مدارس استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه تعطیل است.
مدارس خمین و ساوه شنبه تعطیلند

فرماندار شهرستان ساوه گفت: همه مدارس شهرستان ساوه در همه مقاطع تحصیلی در روز شنبه، سوم اسفند ماه  به دلیل شمارش آراء تعطیل هستند.

مدارس خوزستان روز شنبه سوم اسفند تعطیل اعلام شد

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: مدارس شهرستان روز شنبه سوم اسفند در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در آبادان

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان فردا شنبه سوم اسفند مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی را تعطیل اعلام کرد.

او دلیل این تعطیلی را حضور عوامل انتخابات در مدارس به عنوان شعبه اخذ رای و حضور فرهنگیان در پای شعب اخذ رای تعطیل اعلام کرد.

مدارس مشهد روز شنبه سوم اسفند، تعطیل است

با توجه به اینکه روز شنبه شمارش آراء و اتمام کار شعب اخذ رای می باشد، تمامی مقاطع تحصیلی در مشهد تعطیل است.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: دانا

کلیدواژه: روز شنبه سوم اسفند مقاطع تحصیلی شنبه تعطیل مدارس شهرستان مدارس استان تعطیل اعلام فردا شنبه شمارش آرا اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟

به گزارش  پارس نیوز ،  دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور باشد.

 تغییر تقویم آموزشی مدارس در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

این طرح با پیشنهاد 26 نماینده تدوین شده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده است و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

طبق گفته‌های مهدی یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی قرار است با توجه به شرایط اقلیمی و البته مجوز مجلس، تقویم آموزشی مدارس در اختیار دولت قرار بگیرد بر این اساس برای استان‌های سردسیر همچون آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان آغاز سال تحصیلی از 10 شهریور و برای مناطق گرمسیر کشور از 10 مهر باشد.

به اذعان کارشناسان یکی از نگرانی‌ها این است که طبق این طرح، تقویم آموزشی در تمام مناطق کشور دستخوش تغییر شود و در استان‌هایی همچون تهران، البرز، مازندران و ... سال تحصیلی از 10 شهریور آغاز شود، این موضوع دهه 70 هم تجربه شد که با موفقیت همراه نبود و در نهایت با ورود مجلس، آغاز سال تحصیلی از اول مهر به عنوان قانون مصوب شد.

 

بر اساس این گزارش، موسی‌الرضا کفاش؛ معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره این طرح گفته است: طرحی که نمایندگان مجلس ارائه کردند و در شورای‌عالی آموزش و پرورش بررسی و تأیید شد، چندین بند دارد که در یک بند به زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اشاره می‌کند همچنین اختیاراتی به شورای‌عالی آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق آموزش و پرورش و مدارس برای تصمیم‌گیری درباره شناور شدن آغاز و پایان سال تحصیلی، برنامه هفتگی و تعطیلات فصلی ارائه می‌کند.

امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در 1403 زمان آغاز سال تحصیلی از شهریورماه است؟» افزود: این طرح فعلاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است و باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود بنابراین فعلاً نمی‌توانیم بگویم که زمان بازگشایی مدارس تغییر کرده است.

منبع : عرشه آنلاین

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف