Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:11:51 GMT

مشارکت گسترده جامعه ورزش گیلان در انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۳۵۲

مشارکت گسترده جامعه ورزش گیلان در انتخابات مجلس

ورزشکاران ، مربیان ، داوران ، مسئولان هیات های ورزشی و پیشکسوتان ورزش نه تنها در انتخابات حضور فعال و گسترده ای دارند، بلکه در ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز حضور چشمگیری داشته که این امر موجب جذب سایر اقشار مختلف مردم در ستادهای انتخاباتی شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز جمعه در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش نیز باید همانند گذشته به این وظیفه خود به نحو احسن عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم بخشی افزود: ورزشکاران قشر محبوب و اثرگذاری در جامعه هستند و از صبح زود نیز در پای صندوق های رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کرده اند و آن دسته از جامعه ورزش که هنوز فرصت نیافتند در انتخابات حضور یابند، هرچعه سریعتر به این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته تاکنون همه اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات حضور چشمگیر و موثری داشته اند و امیدواریم که در این انتخابات نیز ، بیش از پیش این حضور را شاهد باشیم چون هم اینک ما در برهه حساسی قرار داریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: مردم نیز باید مسیر خوب خود را پیدا کنند و با حضور حداکثری در این دوره از انتخابات ، افراد شایسته را انتخاب کنند تا همچنان شاهد مجلسی پویا و قدرتمندی باشیم.

همچنین رئیس هیات وزنه برداری گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور در انتخابات، اظهار داشت:  شرکت در انتخابات یک وظیفه است و همه به خصوص

جامعه ورزش باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم.

اصغر ابراهیمی افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه ، همه اقشار مختلف مردم موظفند که این انتخابات را با شکوه تر برگزار کنند و شور و اشتیاق بیشتری در صحنه انتخابات داشته باشند که تاکنون نیز این امر اتفاق افتاده و امیدوارم که در این چند ساعت باقی مانده نیز اقشار مختلف مردم به خصوص ورزشکاران گیلانی حضور چشمگیری داشته باشند.

وی ، به حضور تاثیرگذار ورزشکاران در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به محبوبیت ورزشکاران در جامعه ، این قشر نقش بسزایی می تواند در زمینه های مختلف اجتماعی به خصوص انتخابات داشته باشند که در این راستا، وظیفه ورزشکاران و جامعه ورزشی نیز بسیار حساس و سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: البته امیدواریم که ورزشکاران به خصوص جامعه وزنه برداری استان گیلان به پای صندوق های رای بروند و در انتخابات حضور گسترده و فعالی داشته باشند چون وقتی مردم می بینند که اسطوره های ورزشی آنان در انتخابات شرکت کردند، خود نیز راغب می شوند که زودتر در این انتخابات حضور داشته باشند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت : منافع جامعه در این است که همه اقشار حضور حداکثری در انتخابات مجلس داشته باشند تا نمایندگان با رای حداکثری به مجلس ورود کنند.

محسن سترگی افزود: حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام می شود که در این بین ، حضور ورزشکاران نیز تاثیر بسزایی دارد چون مردم توجه ویژه ای به ورزشکاران دارند و این قشر باید در انتخابات نسبت به ادوار گذشته حضور چشمگیرتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: جامعه تکواندو استان گیلان نیز همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم حضور گسترده ای را در انتخابات دارند و  ورزشکاران با حضور به موقع خود باعث می شوند که تعدادی از افراد جامعه نیز با آنان به پای صندوق های رای بروند و در انتخابات شرکت کنند.

رئیس هیات شطرنج استان گیلان نیز در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه قشر جوان و ورزشکار در ستادهای انتخاباتی حضور بسیار خوبی داشتند و به طور حتم در انتخابات نیز حضور چشمگیری دارند.

کیومرث بیات افزود: در اکثر ستادها و حوزه های انتخاباتی ، ورزشکاران ، جامعه ورزش و حتی تعدادی از مسئولان هیات های ورزشی در گیلان نقش تاثیرگذاری را در تبیلغات و شناسایی افراد صالح را  داشتند که امیدواریم امروز نیز همه اقشار مختلف به پای صندوق های رای بروند.

وی بیان کرد: البته در انتخاب فرد یا افراد موردنظر باید نگاه کنیم که کدامیک از نمایندگان از نظر سلامت در شرایط خوبی قرار داشته  و افراد دلسوز را انتخاب کنند تا این افراد دلسوز و افرادی که در سلامت کامل هستند، به مجلس ورود کنند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ، شرکت در انتخابات یک وظیفه است که باید به آن عمل کرده و با توجه به این امر ، همه باید در انتخابات شرکت کنیم و مکلف هستیم که هر چه با شکوه تر این انتخابات را برگزار و در آن شرکت کنیم.

قربانعلی الماس خاله افزود: ورزشکاران نیز در جامعه نقش مثبت و بسزایی دارند و به خصوص فوتبالیست ها در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و حضور آنان در انتخابات باعث ایجاد شور و هیجان بیشتری می شود.

وی بیان کرد: از طرف دیگر وقتی مردم می بینند که اسطوره های ورزشی آنان در انتخابات حضور یافته اند ، خود نیز تمایل به شرکت در انتخابات را پیدا می کنند که این امر سبب حضور گسترده جامعه در انتخابات خواهد شد.

یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شده که در این استان، یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری واجد شرایط اخذ رای هستند .

 در این دوره انتخابات از مجموع ۴۶۵ داوطلب انتخاباتی در استان امروز  ۱۶۸نفر بعد از تایید صلاحیت ها با محاسبه انصرافی ها در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان باقی مانده و امروز با هم به رقابت می پردازند. گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان استان گیلان انتخابات انتخابات مجلس جامعه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات انتخابات حضور اقشار مختلف مردم انتخابات مجلس انتخابات شرکت استان گیلان نیز داشته باشند حضور گسترده جامعه ورزش رئیس هیات همه اقشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان در رشت، با بیان اینکه ایثارگری‌های جبهه مقاومت باید برای نسل جدید بازگو شود، گفت: شهدا با نثار خون خود، مظلومیت را به پرچم اصلی آزادی خواهان جهان تبدیل می‌کنند.

وی یکی از اهداف اصلی از برگزاری کنگره شهدای را زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ارائه الگوی رفتاری مناسب به جوانان و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه دانست و افزود: برپایی نمایشگاه‌های محتوایی، بازخوانی عملیات و رزمایش‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای کیفی و ماندگاری اجلاسیه‌های شهرستانی از مزیت‌های کنگره ملی شهدای گیلان است.

استاندار گیلان هم در این نشست با اشاره اهمیت برگزاری کنگره شهدا در گیلان، گفت: با برگزاری این کنگره‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، می‌توانیم یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را برای نسل دهه ۸۰ و ۹۰ که جنگ را ندیدند زنده نگه داریم. 

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه گیلان شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرد، افزود: استاندار شهید و یا شهیده انیس نوری که به دست منافقین شهید شدند تا شهدای مدافع حرم که بی هیچ چشم داشتی قدم در راه شهادت گذاشتند از جمله این شهدا هستند.

همچنین در این نشست، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: قبل از برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان که شاید ۱۰ روز طول بکشد اجلاسیه‌ها متعددی برگزار خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این کنگره انجام شده است.

سردار دامغانی افزود: با برگزاری باشکوه این کنگره و ادای حق شهدای گیلان، تاثیر آن را در فضای عمومی استان شاهد خواهیم بود.

همچنین در این نشست ملک علیپور ، رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان از آمادگی برای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان خبر داد و گفت: با توجه به آسمانی شدن تعداد زیادی از والدین شهدای گیلان از نخستین کنگره ۸ هزار شهید گیلان تا به امروز ، تلاش می‌کنیم با نصب عکس والدین شهدا در کنار عکس هر شهید در کنگره دوم و ارج نهادن به این والدین صبور و فداکار، برای خانواده‌های معظم شهدا خاطره خوبی ایجاد کنیم.

محمدرضا داوطلب، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت : امیدواریم با حرکت جهادی برای برگزاری کنگره دوم، این کنگره را با مشارکت ارزشمند مردم، بهتر و باشکوه‌تر از کنگره اول برگزار کنیم.

همچنین ابراهیم نجفی ، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ۱۳ نماینده گیلان هم در برگزاری هرچه بهتر این کنگره مشارکت خواهند کرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی گیلان با توجه به وظایف خود در برگزاری این کنگره همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا