Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:59:13 GMT

رای اولی ها "شور انتخاباتی" را پای صندوق آوردند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۴۶۳

رای اولی ها 'شور انتخاباتی' را پای صندوق آوردند

رای اولی ها با حضور خود در پای صندوق به نوعی مهیج كننده فضای حاكم بر انتخابات و مشوقی برای حضور دیگر اقشار جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان تمامی متولدین ۲ اسفند ۱۳۸۰به قبل امروز برای اولین بار انگشتان خود را به رنگ آبی وحدت، یکپارچگی، استقلال و سرافرازی ملت ایران می زنند تا در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب، پایبندی خود به نظام و ولایت فقیه را به رخ جهانیان بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان همدان دارای یک میلیون و ۷۵۸ هزار نفرجمعیت است که از این مقدار یک میلیون و ۴۰۴ و ۷۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان همدان هستند.

و امروز در استان همدان ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

حال و هوای برگزاری انتخابات برای رأی اولی‌ها استان همدان که نخستین تجربه در تعیین سرنوشت کشور را پیدا کرده‌اند، شرایط ویژه ای را رقم زده است. همه آنان حس و حالی از جنس پیوند قطره‌های رأی در مسیر «ما» شدن دارند.

حضور رای اولی ها برای اولین بار در انتخابات، دروازه ورود آنها به مشاركت اجتماعی به طور خاص و مشاركت سیاسی- اجتماعی به طور عام است؛ بنابراین این حضور اهمیت زیادی دارد.

رای اولی‌های که تا پیش از این فقط یک تماشاگر در صحنه های انتخاباتی بودند، امروز با شور و شوق وصف ناپذیری در پای صندوق‌های رأی حاضر هستند.

رسیدگی به مشكلات معیشتی مردم، رفع بیكاری وایجاد اشتغال جوانان، رفع تحریم ها ومشكلات اقتصادی وایجاد وحدت و همبستگی در كشوراز خواسته های به حق مردم همدان به ویژه جوانان رای اولی بوده كه ازنمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی خواستارشدند.

یاسمن مظاهری، یک رای اولی افزود: خواسته من و هموطنانم از منتخبین مجلس شورای اسلامی باتوجه به اینكه مدرك پیش دانشگاهی ام را گرفتم و به دلیل وضعیت مالی و اقتصادی از رفتن به دانشگاه محروم شدم، رفع مشكلات اقتصادی بانوان همدان است.

وی با بیان اینکه هر رای ما سیلی محکمی بر صورت ترامپ است، اظهارداشت: ما با رای خود سرنوشت این شهر را می سازیم.

مجتبی یارمحمدی نیز گفت: همان گونه كه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و روحانیت فرمودند انتخابات یك تكلیف سرنوشت ساز برای ملت ایران است.

به گزارش شبستان از همدان به نظر می رسد احساس مسئولیت نهادهای جامعه پذیری از نظر سیاسی می تواند به تشویق رای دهندگان كمك كند.

بهرحال، باید اذعان كرد كه حضور رای اولی ها در پای صندوق های رای، به نوعی مهیج كننده فضای حاكم بر انتخابات و مشوقی برای حضور دیگر اقشار جامعه خواهد بود.

 

گزارش: سمیرا قادری

 

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: رای اولی ها استان همدان انتخابات مجلس استان همدان رای اولی ها پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق