Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد گرانفروشی ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط برخی سودجویان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا تارنمای t135.ir به این سازمان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه قیمت اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای ما مبنا است و چنانچه سقف قیمت براساس کیفیت کالاهای موجود در بازار مشخص باشد، قطعاً با این تخلفات رسیدگی می‌کنیم.

رایگانی اظهار داشت: از کارخانه‌های تولیدی نیز درخواست داریم تا الزامات قیمت گذاری کالاها را رعایت کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث لزوم استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای پیشگیری از ابتلاء شده، با کسانی که به دنبال سودجویی و به خطر انداختن سلامت مردم باشند؛ بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت برخورد می‌کنیم.
 

کد خبر 4858980

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ماسک طبی ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه انتخابات 98 وزارت آموزش و پرورش راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن محسن هاشمی شهر تهران محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی قاسم سلیمانی کمیته امداد امام خمینی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال از جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6100616

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند