Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:47:20 GMT

2500 نفر در 81 شعبه اخذ رأی پیشوا فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۰۴۳

2500 نفر در 81 شعبه اخذ رأی پیشوا فعالیت می‌کنند

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: از صبح امروز ۲۵۰۰ نفر دست اندرکار انتخاباتی در ۸۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیشوا فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخذ رأی را در تمام ۸۱ شعبه در سطح شهرستان هم شهر و هم روستا در موعد مقرر شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با تمهید مقرراتی که انجام‌شده بود قبل از ساعت ۷ تمام عوامل و متصدیان انتخابات آرایش انتخاباتی خود را گرفته بودند و رأس ساعت ۸ صبح طبق قانون در ساعت مقرر کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری تمام عوامل در انتخابات هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای محترم شورای تأمین حدود  ۲۵۰۰ نفر از مجموعه متصدیان اقدامات لازم را انجام می‌دهند. انشالله امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری جشن سیاسی در کشور برای تأمین منافع و امنیت ملی انجام شود. مردم از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند تا این روزهای سخت را به‌سلامت پشت سر بگذاریم.

حسین عباسی با اشاره به تعداد شعبه‌های اخذ رأی در پیشوا تصریح کرد: در شهرستان پیشوا تعداد ۸۱ شعبه اخذ رأی که ۵۸ شعبه در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی مشغول فعالیت هستند و همچنین ۲۳ شعبه اخذ رأی در بخش جلیل‌آباد در حال اخذ رأی هستند تعداد ۲۰ نفر از انتخاب شوندگان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تائید شده با توجه به تعداد نامزدهای انتخاباتی که انصراف داده‌اند نهایتاً در آگهی اسامی امروز ۲۰ نفر هستند و چون در پیشوا ورامین و قرچک یک مرکز انتخابی است یک نماینده باید طبق قانون یک‌پنجم کل آرا را کسب کند تا موفق شود به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری و هماهنگی مسئولان خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشتیم. آمادگی لازم وجود دارد که اگر تخلفی به وجود بیاید نسبت به اعمال قانون و حتی اگر نیاز باشد به تشکیل پرونده در مجموعه قضایی و بررسی پرونده‌های آن‌ها در هیئت‌های نظارت برای پیشگیری از وقوع جرائم اقدام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار پیشوا صندوق رای انتخابات شهرستان پیشوا شعبه اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند