Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:11:50 GMT

تمامی مدارس خراسان جنوبی فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۴۳۴

تمامی مدارس خراسان جنوبی فردا تعطیل است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی واقعی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور پرشور مردم به ویژه جامعه فرهنگی و دانش آموزان رأی اولی در انتخابات مجلس یازدهم، این حضور را نشانه اتحاد، همدلی و بصیرت مردم استان دانست و اظهار کرد: به دلیل مشارکت بالای مردم همیشه در صحنه استان در انتخابات، طولانی شدن زمان انتخابات و قرار گرفتن شعب اخذ رأی در مدارس، تمامی مدارس استان فردا شنبه سوم اسفند، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی قریب ۵۰۰ مدرسه استان به عنوان شعب أخذ رأی در خدمت ستاد انتخابات استان قرار دارد.

وی، با بیان این که از این تعداد ۲۹۳ شعبه ثابت ومابقی سیار هستند، تصریح کرد: علاوه براین قریب ۸۵ درصد معلمین و فرهنگیان استان به عنوان عوامل اجرایی با ستاد انتخابات و هیأت‌های نظارت بر انتخابات استان همکاری می‌کنند.

واقعی، با بیان این که با توجه به حضور و مشارکت بالای مردم استان در انتخابات، شمارش آرا تا روز شنبه به اتمام نمی‌رسد، ابراز داشت: از این رو تمامی مدارس استان فردا شنبه تعطیل خواهد بود.

کد خبر 4859077

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها شنبه تعطیل است

تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

به گزارش ایسنا، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

ساعت بازدید از این موزه‌ها در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا ۱۸ عصر و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ۹ صبح تا ۲۰ شب است.

گروه موزه‌های دفینه، زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، که شامل پردیس موزه‌ای دفینه، پردیس موزه‌ای شهدای رامسر (کاخ رامسر)، موزه زمان، موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه خودروهای تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد و موزه ملی هنرهای اصفهان است، مطابق سال‌های گذشته در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل هستند.

این موزه‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت، برنامه بازدید را طبق روال در پیش می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد