Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق انداختند.

حسین توکلی کجانی عصر جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با برگزاری انتخابات حماسه‌ی دیگر در ایران اسلامی رقم خورد و انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی با بیان اینکه از ۸ صبح فرایند اخذ آرا در ۴۶۰ شعبه در مرکز شهرری و ۴ بخش تابعه در حال انجام است گفت: تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق رأی انداختند.

وی با اشاره به اینکه استاندار تهران هم امروز قبله تهران را انتخاب کردند و در شهرری در جوار حضرت عبدالعظیم حسنی رأی دادند افزود: استاندار بازدیدی از مجموعه‌ی ستاد امور اجرایی شهرستان ری داشتند و در ادامه از یکی از مدارس شهرری هم بازدید کردند و موارد و نکاتی که نیاز بود را طی حضور در شهرستان اعلام نمودند تا ما بتوانیم در روند اخذ رأی موفق تر باشیم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری گفت: مردم شهرستان ری همواره در مشارکت اجتماعی حضور پرشور داشته و در سرکشی که از شعبات به عمل آمد و گزارش‌هایی که از بخش‌ها رسیده شاهد مشارکت بالای مردم ری هستیم و تمامی عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و انتظامی در تلاش هستند تا شاهد انتخاباتی سلامت، پرشور و با شکوه در دوم اسفندماه رقم بخورد.

فرماندار ویژه ری بیان کرد: این انتخابات در حوزه بین المللی و جهانی تأثیر به سزایی خواهد داشت لذا امروز از حضور پرشور مردم در انتخابات برای خدمات رسانی به این مردم غیور و ولایتمداری انرژی مضاعف برای خدمتگزاری دریافت کردیم.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: نیروی انتظامی برای همه شعب در نظر گرفته شده و در واقع محافظت صندوق‌ها در شهرستان ری توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفند 98 اجرایی انتخابات استاندار تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت