Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر قاسمی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون در هیچ یک از شعب اخذ رای کمبود تعرفه اخذ رای وجود نداشته است.

وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: چون از ساعت‌های پایانی حضور و مشارکت مردم بیشتر می‌شود امیدواریم مشارکت بیشتری را شاهد باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تاثیر انتخابات در خنثی سازی توطئه‌های دشمن خاطرنشان کرد: توطئه بد خواهان نظام همیشه وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دشمنان از هر ابزار و وسیله‌ و دستاویزی استفاده می‌کنند تا توطئه خود را عملیاتی کنند اما مردم، نظام و انتخابات و حضور در عرصه‌های مربوطه را از آن خود می‌دانند و با این حضور توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: تمامی توطئه‌ها با حضور و مشارکت مردم خنثی شود.

این استان دارای حدود هفت هزار نفر مسیحی، ۲ هزار نفر کلیمی، حدود ۱۵۰ نفر زرتشتی  است.  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.

  سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمله ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ رای اولی، واجد شرایط رای دادن دراستان اصفهان هستند.

نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ حوزه انتخابیه استان از جمله حوزه اقلیت‌های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دست‌کم ۶۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات این استان همکاری دارند. ۲ هزار و ۸۳۸ شعبه اخذ رای در استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

در انتخابات امروز ۲۹۱ نامزد اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند، این استان در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد و  سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر  دراین استان واجد شرایط رای دادن هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اصفهان اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی رای انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان اصفهان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی