Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:11:10 GMT

وضعیت جسمی محمدرضا شجریان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۹۵۷

وضعیت جسمی محمدرضا شجریان

پزشک هماهنگ‌کننده تیم درمانی محمدرضا شجریان توضیحاتی را درباره وضعیت جسمی استاد آواز ایران ارائه داد.

به گزارش ایسنا، امروز (جمعه، دوم اسفند) خبرهایی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان منتشر شد که خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم خبر با حسن عباسی، از پزشکان معالج وی گفت‌وگویی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اظهار کرد: در حال حاضر استاد شجریان وضعیت جسمانی خوبی دارند.

او همچنین در این گفت‌وگو که عصر جمعه انجام شد، تاکید کرد: استاد امروز به مراتب بهتر از دیروز هستند. ایشان مکرر بستری و ترخیص می‌شوند و بنده و بستگان ایشان خواهش می‌کنیم که هر بار این خبر رسانه‌ای نشود. بنده و تمام همکاران شبانه‌روز در خدمت ایشان هستیم و متخصصان مختلف، خدمات گوناگون را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا شجريان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد