Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمدعلی موهبتی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از شعب اخذ رای در زاهدان اظهار داشت: امیدواریم مردم سیستان و بلوچستان با مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای نمایندگانی را به مجلس بفرستند که در رشد شتاب و توسعه همه جانبه استان موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران مسوولان را بدون واسطه یا با واسطه انتخاب می‌کنند، افزود: انتخابات در واقع تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و به فرموده امام راحل(ره) «جمهوری اسلامی در واقع نقش آفرینی مردم در سرنوشت خودشان است».

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند جلوی هرگونه انحراف از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دو وظیفه مهم "قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون" را بر عهده دارند و علاوه بر آن با اختیارات و ارتباطات گسترده‌ای که دارند می‌توانند؛ هم در حل مشکلات حوزه انتخابی خود موثر باشند و هم سایر نمایندگان کشور را با خود همراه کنند و برای حل مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی که در شاخص‌های توسعه استان وجود دارد گام‌های مثبت و موثری بردارند.
 
موهبتی افزود: انتخاب امروز مردم سیستان و بلوچستان در واقع آینده این استان را رقم می‌زند و وجود نمایندگان این مردم در مجلسی که راس همه امور است؛ آینده استان را تضمین می‌کند لذا نماینده بایستی آینده نگر و مسلط بر امور باشد.

وی بیان کرد: امروزه در کشورهای اسلامی نوع رفتار صاحبان زر و زور و تزویر بر فراهم آوردن بستر عدم حضور مردم در صحنه است لذا در این شرایط باید تلاش کنیم آگاهی بخشی و دانایی بخشی جامعه را به حدی برسانیم که در فضای تبلیغاتی دشمنان مورد بازیچه تبلیغات قدرت‌های استکباری واقع نشویم و حق خودمان را بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص حضور خود در پای صندوق رای تصریح کرد: من هم به مثابه همه مردم کشور حقی دارم که سرنوشت خودم را تعیین کنم و در این راستا نقش آفرین باشم؛ لذا برخود لازم دانستم که رای بدهم و اطمینان دارم همه مردم استان نیز همچون گذشته در این صحنه حضور دارند و مقام اول مشارکت را در سطح کشور خواهند داشت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان