Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولو گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ شناسنامه را تعویض و یا صادر کردیم تا مردم در انتخابات با مشکل رو به رو نشوند.

«ابوبکر دولو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انتخابات برای ما اهمیت زیادی دارد و با وجود اینکه ایادی دشمن و منافقان داخلی هجمه زیادی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان ادامه داد: مردم خونگرم استان گلستان نیز از ابتدای صبح در پای صندوق رای حاضر شدند و امیدواریم هم استانی هایی که تاکنون نتوانستند پای صندوق های رای حضور یابند هرچه زودتر به شعب اخذ رای بیایند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

 

دولو با بیان اینکه مردم ایران چهل و یک سال است که نشان دادند پای انقلاب خود ایستادند، خاطرنشان کرد: رای هر ایرانی می تواند یک جهاد فی سبیل الله و مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار به شمار برود.

 

وی گفت: امیدواریم این حماسه سیاسی به عنوان یک یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسد و در فردا بتوانیم این حماسه را جشن بگیریم.

 

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان بیان کرد: همکاران ما در ثبت احوال از روزهای آغازین شروع انتخابات پرتلاش حاضر شدند و برنامه ریزی و تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات اندیشیدند.

 

دولو متذکر شد: همکاران ما برای تامین اسناد هویتی و همچنین شناسنامه و کارت هوشمند شبانه روز تلاش کردند و در یک ماهه گذشته بیش از 7 هزار و 400 شناسنامه را تعویض و یا صادر شد.

 

وی گفت: در مدت یک هفته گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران ما در ثبت احوال بالغ بر 3 هزار شناسنامه صادر شد و تحویل مردم شریف استان گلستان شد تا مشکلی در خصوص انتخابات نداشتند.

 

مدیرکل ثبت احول استان گلستان بیان کرد: یک میلیون و 330 هزار نفر واجد شرایط رای در استان گلستان داریم که تقریبا 50/84 درصد بانوان و 49/16 درصد آقایان هستند.

 

دولو افزود: یک میلیون و 419 هزار و 350 نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند و تا 25 بهمن یک میلیون و 298 هزار کارت ملی معادل 92 درصد واجد شرایط ها صادر شده و تلاش می کنیم تا مدت باقی مانده از سال 98 مابقی کارت های ملی باقیمانده نیز صادر شود.

 

گفتنی است، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 418 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تائید صلاحیت ها 235 داوطلب مجلس رقابت خود را آغاز کردند.

 

از 235 داوطلب مجلس شورای اسلامی ۱۳۰ داوطلب انصراف دادند و ۱۲۸ نامزد انتخاباتی نیز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه گلستان در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

یک هزار و 389 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان استقرار پیدا کرده است که از این میزان 584 شعبه اخذ رأی شهری و 804 شعبه روستایی است، همچنین یک هزار و 100 شعبه اخذ رأی در گلستان ثابت و 289 شعبه اخذ رأی سیار است.


 
یک میلیون و 330 هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان بیش از 71 هزار نفر برای اولین بار پای صندوق رأی حاضر می شوند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولو حضور حداکثری درانتخابات ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی استان گلستان شعبه اخذ رأی یک میلیون واجد شرایط ثبت احوال صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند

رئیس کل دادگستری گلستان در هفدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: اقدامات صدا و سیما با پوشش زنده و حضور فعال در ایام این ایام به ویژه روز ۱۱ اسفند به داغ شدن تنور انتخابات کمک کرد.

آسیابی افزود: بخشی از مشارکت مردم به علت همین عملکرد خوب صدا و سیما بود که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

آسیابی در این جلسه هم چنین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حوزه انتخابیه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین توصیه ما به ۲ نامزد این حوزه انتخابیه، این است که فقط بر تبیین برنامه‌های خود تمرکز کنند و از تخریب نامزد رقیب و دیگر اقداماتی که در قانون انتخابات جرم انگاری شده است، خودداری کنند.

وی گفت: نامزد‌ها بر هواداران خود نیز نظارت داشته باشند و رعایت قانون و اخلاق را مدنظر قرار دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضابهمنی نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرای انتخابات، نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم، می‌توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی همچنین گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای داده اند می‌تواننددر انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد گفت: کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند