Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:19:26 GMT

تخلف انتخاباتی در استان سمنان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۷۶۴

تخلف انتخاباتی در استان سمنان گزارش نشده است

منوچهر فخری شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: هیات بازرسی انتخابات استان سمنان تا مدتی که زمان انتخابات تمدید می‌شود آماده دریافت گزارش‌های احتمالی مردم از تخلفات انتخاباتی است.

وی ادامه داد: در هر حوزه انتخابیه استان سمنان شماره تماس برای دریافت گزارش مردمی درباره تخلفات انتخاباتی اعلام شده و همچنین در تمام شعبه‌های اخذ رای یک بازرس برای نظارت برای سلامت و امنیت را حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان سمنان وجود دارد و ۶۳۸ بازرس برای نظارت بر سلامت و امنیت انتخابات امروز در استان سمنان مشارکت دارند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: سه بازرس ویژه در حوزه انتخابیه سمنان مهدیشهر و سرخه، ۲ بازرس ویژه در حوزه انتخابیه دامغان و در بقیه شهرستان‌ها یک بازرس ویژه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته بازرسی در هشت شهرستان استان سمنان تشکیل شده و انتخابات در شرایط امن و سالم در حال برگزاری است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف انتخاباتی را به بازرس حوزه انتخابیه خود گزارش کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان و با حضور ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور صبح دوم اسفند آغاز شد. از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند. ۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی انتخاباتی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سمنان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است