Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:04:54 GMT

زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت ۲۲ (۱۰ شب) تمدید

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۹۳۵

زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت ۲۲ (۱۰ شب) تمدید

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 34 خود اعلام کرد که زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت 22 (10 شب) تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 34خود اعلام کرد:

باعنایت به گزارشهای دریافتی از حوزه های انتخابیه سراسر کشور مبنی بر حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی در شعب اخذ رأی و درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی، نظر به موافقت وزیر محترم کشور و به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۱ ماده ۸ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت ۲۲ (۱۰ شب) تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر آن که، در صورت  پایان  اخذ رأی در حوزه های انتخابیه تابعه استان، استانداران محترم می توانند نسبت به اتمام فرآیند اخذ رأی  اقدام نمایند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات انتخابات مجلس خبرگان رهبری زمان اخذ رأی سراسر کشور اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا