Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@11:05:31 GMT

سیستان و بلوچستان پیشرو در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۰۷۸

سیستان و بلوچستان پیشرو در انتخابات

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان از نظر میزان مشارکت در انتخابات نسبت به همه نقاط کشور پیش رو خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از شعب اخذ رای در زاهدان اظهار داشت: امیدواریم مردم سیستان و بلوچستان با مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای نمایندگانی را به مجلس بفرستند که در رشد شتاب و توسعه همه جانبه استان موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران مسوولان را بدون واسطه یا با واسطه انتخاب می‌کنند، افزود: انتخابات در واقع تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و به فرموده امام راحل(ره) «جمهوری اسلامی در واقع نقش آفرینی مردم در سرنوشت خودشان است».

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند جلوی هرگونه انحراف از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دو وظیفه مهم "قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون" را بر عهده دارند و علاوه بر آن با اختیارات و ارتباطات گسترده‌ای که دارند می‌توانند؛ هم در حل مشکلات حوزه انتخابی خود موثر باشند و هم سایر نمایندگان کشور را با خود همراه کنند و برای حل مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی که در شاخص‌های توسعه استان وجود دارد گام‌های مثبت و موثری بردارند.
 
موهبتی افزود: انتخاب امروز مردم سیستان و بلوچستان در واقع آینده این استان را رقم می‌زند و وجود نمایندگان این مردم در مجلسی که راس همه امور است؛ آینده استان را تضمین می‌کند لذا نماینده بایستی آینده نگر و مسلط بر امور باشد.

وی بیان کرد: امروزه در کشورهای اسلامی نوع رفتار صاحبان زر و زور و تزویر بر فراهم آوردن بستر عدم حضور مردم در صحنه است لذا در این شرایط باید تلاش کنیم آگاهی بخشی و دانایی بخشی جامعه را به حدی برسانیم که در فضای تبلیغاتی دشمنان مورد بازیچه تبلیغات قدرت‌های استکباری واقع نشویم و حق خودمان را بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص حضور خود در پای صندوق رای تصریح کرد: من هم به مثابه همه مردم کشور حقی دارم که سرنوشت خودم را تعیین کنم و در این راستا نقش آفرین باشم؛ لذا برخود لازم دانستم که رای بدهم و اطمینان دارم همه مردم استان نیز همچون گذشته در این صحنه حضور دارند و مقام اول مشارکت را در سطح کشور خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای راه های سیستان و بلوچستان

تین نیوز

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمامی محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری افزود: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده است و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

اکبری با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم مرز بودن این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره مندی از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم ساخته اما راه های این خطه بویژه محور چابهار میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت راه های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است زیرا باعث تسریع حمل و نقل جاده ای و ارتباط تجاری ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان