Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربيعی سخنگوی دولت با انتشار رشته توييتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد از فردا اتاق اطلاع رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می‌شود.   ربيعی در توييتر نوشت:   کرونا به همان اندازه که مسأله بهداشتی باشد، مساله‌ای اجتماعی-سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

#کرونا ویروس کوری است که مرزهای طبیعی و اجتماعی را به رسمیت نمی‌شناسد؛بین دولتی و مردمی، نظامی وغیرنظامی، اصلاح‌طلب و اصولگرا، بالاشهری وپایین‌شهری، زن ومرد، این قوم یا آن قوم و... تمایزقائل نمی‌شود.   مقابله با این بیماری پروژه مشترک مردم و حاکمیت سیاسی است. با مشارکت و اعتماد به نظام سلامت، درکنار اطلاع‌رسانی دلسوزانه و ایجاد شفافیت و عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت می‌توانیم دروازه‌های شیوع ویروس را ببندیم و با مشارکت همگانی برای مقابله با ویروس کور متحد شویم.   هیچ کس در امان نیست و تنها در سایه اعتماد، مراعات و مراقبت، می‌توان دیواری برای دفاع در برابر این ویروس ایجاد کرد. مشارکت ملی توأم با اعتماد به یکدیگر است که مقابله با این بیماری ممکن می‌شود. وقتی موفق خواهیم شد که همه فکر کنند «کرونا مساله همه ماست.»   برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف، از فردا اتاق اطلاع رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می‌شود.
اطلاع‌رسانی غیرمسئولانه‌ای که از سوی برخی صورت می‌گیرد به مردم و اقدام مشترک همگی ما و حل مساله هیچ کمکی نمی‌کند.   ما به مشارکت ملی نیازداریم وبه یاد داشته باشیم که با ویروسی بی‌تفاوت نسبت به هر تفاوت اجتماعی وانسانی روبرو هستیم.از نزدیک شاهدم وزارت بهداشت با صداقت و شفافیت کامل در مواجهه بااین ویروس عمل می‌کند.آن‌ها که بی‌اعتمادی‌ می‌پراکنند،رفتاری غیرسازنده وغیرخیرخواهانه انجام می‌دهند.     انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران وزارت بهداشت اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس