Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بال انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید از بودن در این تیم واقعاً خوشحال است و از رئال ‎مادرید هم به عنوان باشگاهی خارق‎العاده یاد کرد. تاریخ انتشار: 22:19 - 02 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۷۲۸ به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رحیم استرلینگ می‌گوید رئال‌مادرید باشگاهی فوق‌العاده است، اما تأکید کرد از بودن در منچسترسیتی واقعاً خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از اعلام محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در رقابت‌های اروپایی، شایعه احتمال انتقال استرلینگ ۲۵ ساله به رئال مادرید مطرح شد.   استرلینگ اما در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «آ اِس» گفت: در حال حاضر من در منچسترسیتی هستم و از اینکه در چنین باشگاهی حضور دارم، واقعاً خوشحالم، اما به نظرم رئال مادرید باشگاهی خارق‌العاده است.

وی ادامه داد: وقتی پیراهنی سفید را می‌بینید، دقیقاً می‌دانید که نشانگر چه باشگاهی است، اما من با منچسترسیتی قرارداد دارم و باید به آن احترام بگذارم.

استرلینگ درباره سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها هم اظهار داشت: فکر می‌کنم بار‌ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری باشد که زیدان این کار را انجام داده است. فکر نمی‌کنم اسم این کار هم شانس باشد، بلکه این موفقیت قطعاً یک فرمول دارد. بیشتر بخوانید: استرلینگ زیر ذره‌بین رئال مادرید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچسترسیتی استرلینگ رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم