Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ "سید محمد موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در واکنش به انتشار کلیپ سنگ پرانی تعدادی افراد مغرض به یکی از شعب اخذ رای در یکی از مدارس شهر گچساران گفت: پس از اعلام نیروهای انتظامی مستقر در این شعبه، بلافاصله عوامل گشتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: این افراد تنها اقدام به شکستن شیشه های این واحد آموزشی نمودند و سپس از محل متواری شدند و هیچ گونه آسیب و یا خسارتی جانی به مردم و عوامل این شعبه اخذ رای وارد نگردید و با اطمینان خاطر اعلام می کنیم هیچ تعرض و خدشه ای به  صندوق و آرا مأخوذه در این شعبه وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پللیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در ادامه بیان کرد: بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند که در همین راستا، عامل اصلی دستگیر و خودروی مربوطه توقیف و  تلاش برای دستگیری سایر عاملان سنگ پرانی در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد انتخابات 98 نیروی انتظامی پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان