Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم خراسان جنوبی امروز همانند دیگر صحنه‌های انقلاب با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی گل کاشتند و مهرهای آبی را به پای شناسنامه‌های خود نشاندند تا بار دیگر به دشمنان ثابت کنند همیشه در صحنه هستند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امروز جمعه دوم اسفند همزمان با رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات و تاثیر گذاری برای میل به شکوفایی کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از نکات قابل تامل در این انتخابات حضور مردم قبل از ساعات آغاز فرآیند رای دهی بود، افراد مختلفی با حضور در شعبات اخذ رأی با حضور در صنوف مختلف در نخستین ساعات رای دهی در تلاش بودند تا به عنوان نخستین نفر رای خود را به صندوق انتخابات بیندازند و اقشار مختلف مردم در این انتخابات حضور پر شوری داشتند.

حضور خانوادگی خانواده‌ها نیز در این انتخابات منجر به این شد که نوجوانان و کودکانی که نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند با فرآیند رای دهی بیشتر آشنا شوند.

یکی از شهروندان بیرجندی در حالی که شناسنامه اش را در دست داشت و در صف منتظر بود به خبرنگار تسنیم گفت: این صف جمعیت را ببینید اینها آمده اند تا  هر کدام با رایشان یک گل به شهدا و امام شهدا تقدیم کنند پس چه خوب است در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشیم تا فردای قیامت پیش شهدا سر افکنده نباشیم.

انتخابات ایران| شمارش آرا در حوزه انتخابیه بوشهر آغاز شدانتخابات ایران| مهلت اخذ رای در یزد تا ساعت 24 تمدید شدحضور مردم شهرهای مختلف استان همدان در انتخابات مجلس به روایت تصویر

دستگردی، یکی دیگر از شهروندان بیرجندی است که برای رأی به یکی از شعبات آمده است، وی نیز با بیان اینکه امروز آمده ام تا در سرنوشت کشورم سهیم باشم، گفت: امروز با حضور هر کدام از ما مردم نشان دادیم ایرانی همیشه در خلق حماسه پیشتاز است.

وی با بیان اینکه امروز رای دادم چرا که هر رای سند ضمانتی برای حفظ آرمان‌های انقلاب است، بیان داشت: امروز ملت ایران و خراسان جنوبی با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان ایران را مایوس کردند و دشمن بار دیگر طعم شکست را تجربه کرد.

مریم دیگر جوان بیرجندی که رای اولی هم است نیز اظهار کرد: امروز بسیار خوشحالم، چرا که می‌توانم من هم در آینده کشورم سهیم باشم امروز وقتی انگشتم جوهری شد حس غرور وشادمانی به من دست داد و احساس کردم با این رای گامی بلند در راستای آرمان‌های اسلام و انقلاب برداشتم. 

وی در پاسخ به اینکه دشمنان معاند می‌گویند مردم ایران در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند اما این حضور مردم چیزی دیگر را بیان می‌کند بیان داشت: امروز من آمدم رای دهم چون امنیت کشورم برایم مهم است و جوانان ایرانی برای دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌ها همیشه در صحنه حضور دارند و دشمنان را در خواب و خیال هایشان آرزو به گور می‌کنند. 

میثم یکی دیگر از جوانانی که در انتظار رای دادن است نیز گفت: امروز در این انتخابات حضور پیدا کردم چرا که معتقدم هر برگ رای ما یک گام برای توسعه، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است. 

وی ادامه داد: امروز حضور یافتم تا آگاهانه و هوشمندانه رای دهم چرا که داشتن مجلسی قوی پشتوانه خوب و قوی برای کشور خواهد بود و کشورمان به سوی آبادانی، عظمت، سربلندی راهش را همچنان ادامه می‌دهد.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی هم با بیان اینکه با هر برگ رای ما اراده خود را با احساس وطن دوستی گره می‌زنیم گفت: مردم امروز حماسه ای دیگر رقم زدند حماسه ای که شایسته هر ایرانی است. 

مجتبی افزود: امروز هر ایرانی با حضورش در انتخابات این را ثابت کرد که قدرت های سلطه گر،آمریکایی و جنایتکار که با وقاهت تمام سردار دلهایمان را به شهادت رساندند راهش را ادامه می‌دهیم و تسلیم نمی‌شویم.

وی بیان داشت: امروز تک تک مردم تلاش دارند آگاهانه رای دهند چرا که برای خود و کشور ارزش قائل هستند و دوست ندارند آینده کشور به دست هر کسی بیفتد تا هر قانونی را تصویب کنند و دیروز، امروز و فردایمان این است که ایران همیشه پاینده باشد

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی هم با بیان اینکه با هر رای شکوفایی، سربلندی و مقاومت کشور رقم می‌خورد، گفت: امروز چشم‌های دنیا به دستان سرنوشت ساز من و مردمان ایران است که شانه به شانه آمدیم و می آییم تا با حضور گسترده و با شکوه در انتخابات دنیا را مبهوت کنیم چیزی که از آغازین لحظات صبح تاکنون رقم خورده است. 

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهروندان بیرجندی انتخابات حضور خراسان جنوبی یکی دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت