Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:13:14 GMT

تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۹۶۵

تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است

حسن جعفری بامداد شنبه سوم اسفند در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مدارس هشت حوزه انتخابیهای که کار رای‌گیری انتخابات مجلس یازدهم در آنها تا ساعت ۲۳ و ۲۴ دیشب تمدید شد در همه شهرستانهای اصلی و فرعی حوزه انتخابیه تعطیل اعلام شد. 

بر این اساس تاکنون مدارس علاوه بر مشهد در شهرهای تربت‌جام، تربت‌حیدریه، خواف، رشتخوار، نیشابور، درگز، سبزوار و گناباد تعطیل اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اینک با پایان رای‌گیری در خراسان رضوی کار شمارش آرا در سطح ۱۲ حوزه انتخابیه این استان آغاز شده است.

فرایند رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح امروز جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شد. هزار و ۶۱۲ شعبه از این تعداد در روستاهای خراسان رضوی برپا شده‌اند. 
براساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی هم‌اینک ۷۵ هزار نیروی اجرایی در سطح این استان دست‌اندرکار تمشیت اجرای امور انتخابات هستند. در این چارچوب برای هر شعبه اخذ رای پنج نفر نیروی اجرایی مشغول کار هستند. همچنین شمار عوامل اجرایی برای پاسخگویی به مراجعه احتمالا بیش از حد معمول رای‌دهندگان در هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای خراسان رضوی، تا هفت نفر در نظر گرفته شده است.
رای‌اولی‌های خراسان رضوی نیز ۲۵۴ هزار و ۱۹۸ نفر هستند که امروز برای نخستین بار با حضور در پای صندوق رای‌گیری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تعیین سرنوشت سیاسی خود مشارکت می‌کنند. 
آخرین آمار تعداد نامزدهای باقیمانده در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی ۴۷۹ نفر یعنی ۲۷ رقیب برای هر صندلی سبز خانه ملت از این استان است. 
امروز همچنین انتخابات میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پنج نامزد در خراسان رضوی در جریان است.
حسن جعفری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با استناد به نظرسنجی‌های صورت گرفته اخیر، میزان مشارکت شهروندان خراسانی را در انتخابات امروز بین ۵۲ تا ۵۶ درصد پیش‌بینی و تاکید کرد: انتظار می‌رود این عدد افزایش یابد.
۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.
"حوزه مشهد و کلات" با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.
حوزه مشهد شامل بخش مرکزی این شهرستان و شهرستان کلات با پنج نماینده، حوزه نیشابور شامل شهرستان‌های فیروزه و نیشابور با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی سبزوار شامل شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و سبزوار با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی درگز منحصر به همین شهرستان با یک نماینده، حوزه قوچان شامل شهرستان‌های فاروج و قوچان با یک نماینده، حوزه فریمان شامل شهرستان‌های سرخس و فریمان و بخش‌های احمدآباد و رضویه شهرستان مشهد با یک نماینده، حوزه کاشمر شامل شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر با یک نماینده، حوزه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های زاوه، مه‌ولات و تربت‌حیدریه با یک نماینده، حوزه انتخاباتی گناباد شامل شهرستان‌های بجستان و گناباد با یک نماینده، حوزه خواف شامل شهرستان‌های رشتخوار و خواف با یک نماینده، حوزه تربت‌جام شامل شهرستان‌های تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام با یک نماینده و حوزه انتخاباتی چناران شامل شهرستان‌های بینالود (طرقبه‌-شاندیر) و چناران با یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات تربت جام مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی شامل شهرستان حوزه انتخاباتی یک نماینده خراسان رضوی دوره مجلس رای گیری ۱۲ حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان

استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرماندار کاشان گفت: تغییر فرمانداران در هر زمانی امکانپذیر است و بر اساس مقتضیات انجام می‌شود.


سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷.۲ نبوده، اما در کاشان این مهم محقق شده و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است گفت: با نگاه به آمار‌های مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.


استاندار اصفهان، محمدی فشارکی را یکی از فرماندار‌های توانمند استان اصفهان دانست و گفت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.


مصطفی معینی منتخب مرد کاشان هم امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.


وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی، اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شا‌ها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.


در این مراسم از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان