Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:10:35 GMT

آلبوم سیاه!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۱۵۶

حوادث رکنا: با یک اشتباه بزرگ در دوران را جوانی، نه تنها اعتماد و اطمینان پدر و مادرم که بزرگ ترین سرمایه زندگی ام بودرا از دست دادم بلکه آینده و سرنوشت خودم را نیز با هوی و هوس های هیجانی که نام عشق بر آن گذاشته بودم تباه کردم و ...

به گزارش رکنا، دختر 20 ساله در حالی این جملات را بر زبان می راند که اعتقاد داشت به خاطر این رسوایی و آبروریزی دیگر هیچ گاه فرصت ازدواج نمی یابد و هر بار خواستگارانش با دیدن تصاویر زننده ای که با پسری غریبه دارد از او متنفر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر دانشجو که از شدت شرم نمی توانست به چشمان پدرش نگاه کند، درباره این ماجرای تلخ به کارشناس اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: سال گذشته زمانی که در ترم اول رشته نرم افزار رایانه تحصیل می کردم یکی از همکلاسی هایم به بهانه گرفتن جزوه درسی به من نزدیک شد. او مدعی بود من با دقت و با خط زیبا موضوعات درسی را یادداشت می کنم. به همین دلیل با ظاهری موقر و خیلی مودبانه از من خواست تا جزوه درسی ام را برای گرفتن کپی در اختیارش بگذارم. من هم که از تعریف و تمجیدهای او لذت می بردم جزوه ام را در اختیارش قرار دادم و بدین ترتیب روابط ما با یکدیگر در حالی آغاز شد که او شعر زیبا و عاشقانه ای را در برگه آخر جزوه ام نوشته بود. از آن روز به بعد نه تنها سعی می کردیم در محیط دانشگاه یکدیگر را ملاقات کنیم بلکه روابط ما به فضاهای مجازی نیز کشیده شد و همواره با هم چت می کردیم. در این میان روزی «فرزین» خواهرش را برای دیدار من به دانشگاه آورد که همین موضوع اعتماد مرا به او افزایش داد چرا که با خودم می اندیشیدم اگر او قصد ازدواج با مرا نداشت مرا به خواهرش نشان نمی داد. خلاصه روابط ما بیشتر می شد تا جایی که من به بهانه های مختلف مانند کلاس های فوق العاده درسی، پدر و مادرم را فریب می دادم و به ملاقات فرزین می رفتم. او نیز که مدعی بود به خاطر وقار و متانت من عاشقم شده است در مکان های خلوت مختلف از من و خودش عکس های سلفی تهیه می کرد. ارتباط پنهانی من و فرزین به جایی رسید که او روزی مرا به منزل خواهرش که در مسافرت بودند دعوت کرد. من هم به خاطر علاقه و اعتمادی که به او داشتم به بهانه یک امتحان کلاسی از خانه خارج شدم و به نشانی منزل خواهر فرزین رفتم. آن جا هیچ کس نبود و کلید منزل در دست فرزین بود. چند ساعت کنار هم نشستیم و از آینده و رویاهایمان سخن گفتیم. من که دیگر او را نامزد خودم می دانستم خیلی راحت بودم و با گرفتن عکس در صحنه های زشت و زننده مخالفتی نمی کردم. خلاصه حدود هفت ماه به همین ترتیب سپری شد و من تازه فهمیدم که فرزین قصد ازدواج با مرا ندارد و هدف او از این ارتباط پنهانی رسیدن به خواسته های هوس آلودش بوده است اگرچه مقصر اصلی خودم بودم چرا که من هم بر این گناهان هوس آلود دوران جوانی نام «عشق» گذاشته بودم و خودم را این گونه توجیه می‌کردم به طوری که هیچ وقت به آبروی خانواده و آینده خودم فکر نکردم. هیچ گاه به ذهنم خطور نمی کرد که او اگر قصد ازدواج با مرا ندارد چرا به صورت آشکار به خواستگاری ام نمی آید و مرا پنهانی به خواهرش نشان می دهد و ...

بالاخره وقتی احساس سرد او را دریافتم من نیز دیگر به ملاقاتش نرفتم و این گونه روابط ما با یکدیگر قطع شد تا این که چند ماه بعد جوانی به نام «حمیدرضا» به خواستگاری ام آمد. او از شرایط مالی و تحصیلی مناسبی برخوردار بود و در خارج از کشور به تحصیلاتش ادامه می داد. ظاهری جذاب و رفتاری بسیار مودبانه داشت. خانواده اش نیز کاملا با این ازدواج موافق بودند و قرار شد بعد از برگزاری مراسم عقدکنان من هم به خارج کشور بروم و در کنار همسرم ادامه تحصیل بدهم.

با این توافق شاد و خندان به دنبال فراهم کردن مقدمات جشن عقدکنان رفتیم و حتی کارت های دعوت به باغ تالار را هم در بین بستگان و آشنایان توزیع کردیم ولی دو شب قبل از آغاز مراسم خانواده داماد با اعلام انصراف از این ازدواج پاکتی را با پیک به محل کار پدرم فرستادند. وقتی پدرم آن پاکت را به خانه آورد دنیا روی سرم خراب شد. درون پاکت یک آلبوم کامل از عکس ها و تصاویری بود که من و فرزین را در کنار هم نشان می داد. فرزین با نوشتن یک نامه آن آلبوم سیاه را نیز برای خانواده خواستگارم فرستاده بود. من که با دیدن آن‌ها شوکه شده بودم از شدت شرم فقط گریه می‌کردم اما ای کاش...

شایان ذکر است به دستور سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد مشهد) ماجرای تاسف بار این دختر دانشجو در دایره مددکاری اجتماعی مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا منزل مسافرت اخبار حوادث پدر عشق سیاه اعتماد آینده قم ویروس ویروس کرونا عکس تلگرام بیمارستان فیلم اخبار تهران مشکوک تهران روابط ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست

وزیر  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نظرش در مرود اجرای طرح نور و برخورد با بی حجابی با بیان اینکه من در این خصوص نظرات خاص خودم را دارم، گفت: اما چون در حاکمیت هستم و در بالاترین سطح از دفتر مقام معظم رهبری گرفته تا دولت و مجلس و قوه قضائیه به مقامات دسترسی دارم نقطه نظرات خودم را که صریح هم هست  منتقل می کنم. هم کارهای درست را می گویم و هم رفتارهای نادرست را منتقل و بیان می کنم. 

وی افزود: بنابر این وقتی می‌توانم درون حاکمیت نگاه و انتقادها و نظرات اصلاحی خودم را بگویم، قاعدتاً نباید در بیرون از حاکمیت و در رسانه آنها را بگویم چون قضاوت در حوزه رسانه ممکن است معنای دیگری داشته باشد.

ضرغامی با تأکید بر اینکه معتقدم بلای جان قوانین خوب و راهبردهای لازم کشور اشکالاتی است که در حوزه رویه ها و روش‌ها و نبود آنها وجود دارد، اظهار داشت: من در این مورد مقاله‌های زیادی دارم. در دنیا اگر یک قانون تصویب می‌کنند صد رویه برای آن می‌نویسند و اصلا یک عده در دنیا به رویه نویس‌های خبره شناخته شده‌اند ولی ما در جمهوری اسلامی اینطور نیستیم. یعنی کلی قانون داریم اما وقتی می‌گوییم یک رویه و روش مناسب و بدون اشکال کجاست که آن‌را اجرا کنیم، هیچ چیزی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این مسئله و نقص منحصر به موضوع عفاف و حجاب هم نیست و در تمام کشور متاسفانه جاری است. من پرچمدار توجه به رویه و روش هستم و سعی می‌کنم برخی جزئیات را تا آخر خودم  ورود کنم برای یانکه می‌دانم حرف خوب اگر بد اجرا شود مشکلات زیادی ایجاد می کند.

این عضو کابینه دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: حجاب یک مسئله شرعی است و مورد توجه بزرگان کشور است و هرگونه اقدامی را که بر اساس قانون اجرا می‌شود،  همه قبول دارند که باید  بر مبنای رویه و ورش درستی باشد.

ضرغامی گفت: چندی پیش یک مورد شخصی برای خود من پیش آمد که برای دوستان عزیز ما قابل دفاع نبود و من انرا منتقل کردم که  بازتاب خوبی هم داشت و رئیس کلانتری محل در خانه آن فرد حاضر شدند و عذرخواهی کردند  و گفتند ما در این برخورد اشتباه کردیم. این خیلی خوب است و باید در همه امور رخ دهد.

وزیر  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه ما باید مردم را به هم نزدیک کنیم، به ذکر تجربه‌ای پرداخت و اظهار داشت:  من زیاد پیاده روی میکنم و هفته قبل در خیابان بسیاری از مردم در مورد طرح حجاب و عفاف با من صحبت کردند. در چهار راه طالقانی هم چهار نفر از خواهران محجبه مجری طرح حجاب و عفاف با من صحبت کردند و حرف‌هایشان را زدند. من دیدم از خانمی که انتقاد داشت تا این خواهران مأمور حرف‌های شنیدنی دارند و ما باید آنها را به هم نزدیک کنم.

وی گفت: اگر مدیریت این برنامه توانست اینها را به هم نزدیک کند موفق می‌شود چون ما نیاز به وحدت داریم و این مسئله مورد توجه اصولی رهبری است و آنقدر که ایشان به این امر اشاره می‌کنند دیگران توجه ندارند. لذا ما باید دلها را نزدیک و رفتارهای نادرست را اصلاح کنیم تا موضوع حجاب و عفاف درست به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است