Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با پایان یافتن رای گیری و شمارش آرا، نتایج غیر رسمی به دست آمده از شمارش تعدادی از صندوق‌ها در حوزه‌های انتخابیه شهرهای خوزستان حاکی از پیشتازی نامزدهای اصولگراست.

به جز دزفول که آوایی اصلاح طلب توانست عباس پاپی زاده اصولگرا را شکست دهد در  اکثر حوزه های انتخابیه خوزستان اصولگرایان پیروز میدان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهواز:سیدکریم حسینی(اصولگرا)

بهبهان: محمد طلامظلومی(اصولگرا)

آبادان: سید محمد مولوی(اصولگرا) و سیدمجتبی محفوظی (اصولگرا)

ماهشهر: حبیب آقاجری(اصولگرا)

رامهرمز و رامشیر: ابراهیم متینیان(اصولگرا)

ایذه و باغملک: عبدالله ایزدپناه (اصولگرا) 

شوشتر: گیلانی (اصولگرا)

اندیمشک: حسنوند (اصولگرا)

شادگان: ناصری نژاد (اصولگرا)

محمد کعب‌عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شد
همچنین بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شوش، اسامی و آرای قطعی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوش از مجموع ۱۴۲ شعبه اخذ رای و ۹۲۳۴۳ آرای مأخوذه صحیح به ترتیب زیر اعلام می گردد:

۱- محمد کعب عمیر ۲۳۳۵۸ رای

۲- بیژن چگنی ۱۸۹۸۵ رای

۳- ناصر چنانی ۱۵۱۳۶ رای

۴- سید راضی نوری ۱۴۷۲۵ رای

۵- سیدحسن نجاتی زاده ۱۳۳۷۲ رای

۶- سیدمرتضی موتورچی ۴۷۰۴ رای

۷- هدیه مسحنه ۷۹۷ رای

۸- سیدعباس موسوی امین ۷۵۶ رای

۹- ثریا آل کثیر ۵۱۰ رای

غلامرضا نوری از بستان آباد راهی بهارستان شد
غلامرضا نوری قزلجه با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابیه بستان آباد به بهارستان راه یافت.

غلامرضا نوری از بستان آباد راهی بهارستان شد

 غلامرضا نوری قزلجه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابی بستان آباد به مجلس راه یابد.نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان بستان آباد اعلام نشده است.

براساس این گزارش، غلامرضا نوری  که دوره نهم مجلی سابقه نماینده بستان آباد را در کارنامه خودش دارد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  این حوزه به صورت مستقل وراد این رقابت ها شده بود.

مرتضی خاتمی، از حوزه ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی راهی مجلس شد
مرتضی خاتمی، از حوزه ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی برای دومین دومین دور پیاپی راهی مجلس شورای اسلامی شد. عضو فراکسیون امید و عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم است.

حسن شجاعی، از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه راهی مجلس شد
حجت‌الاسلام حسن شجاعی، منتسب به اصولگرایان از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه راهی مجلس یازدهم شد.

2727

کد خبر 1355516

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند

قدس آنلاین: احمد وحیدی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح نور با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که بخش قابل توجهی با تذکر رعایت می‌کنند؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند.

وزیر کشور تأکید کرد: این کلیت موضوع است که در چارچوب قانون عمل می‌شود و البته فراجا نیز نیروهای خود را توجیه کرده که حتما بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر ساختارشکنی دارد، تفاوت قائل باشند.

وی با تأکید بر اینکه اساس هم همین است که با تذکر آن فرد اصلاح شود. غالب افراد هم با تذکر توجه می‌کنند و رعایت می‌کنند از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به اینکه این مساله یک امر قانونی و مهمی در زندگی اجتماعی است، می‌خواهیم که این موارد را رعایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که این طرح بر مبنای اختیارات وزارت کشور اجرا می‌شود یا قانون حجاب و عفاف با یادآوری اینکه این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، طبیعتا باید به مرجع قضایی ارجاع دهند، اظهار داشت: قانون عفاف و حجاب، گفت: لایحه حجاب و عفاف هنوز مصوبه نهایی ندارد و در مجلس و شورای نگهبان به مراحل انتهایی و ابلاغ نرسیده است.

رقابت ۴۵ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس گفت: انتخابات در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و در این انتخابات در مرحله دوم ۴۵ نماینده جدید باید در ۲۲ حوزه انتخاب شوند. از این تعداد در ۸ حوزه انتخابات تمام الکترونیکی انجام می‌شود از جمله در تهران و در واقع در حوزه‌هایی که بیش از دو نماینده در مرحله دوم دارد انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: آموزش های لازم شروع شده از طریق صدا و سیما و سایر امکانات اطلاع رسانی به مردم اعلام می‌شود در دوره قبل هم این کار را در چند حوزه انجام دادیم که خیلی کار موفقی بود. تبلیغات هم مثل دوره قبل از یک هفته قبل آغاز می شود از همین جا می‌خواهم همه رسانه ها دست اندر کار باشند و زمینه خوبی را برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مرحله دوم فراهم کنند

وزیر کشور درباره دیدارهای خود در پاکستان عنوان کرد: جلسات خوبی در معیت ریاست محترم جمهور با مقامات پاکستانی داشتیم گفت‌وگوهایی با مقامات امنیتی این کشور انجام شد و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ از سوی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در زمینه هماهنگی برای برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات و کنترل مرز صورت گرفت. امیدواریم در عمل شاهد نتایج خوبی باشیم.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد