Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:03:44 GMT

اعلام نتایج برخی حوزه‌های انتخابیه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۸۶۰

دبیر ستاد انتخابات کشور نتایج برخی حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور رااعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرد:
در استان آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه کلیبر خداآفرین و حوران حسین حاتمی با ۱۷ هزار و ۶۲۵ رای از مجموع ۵۷ ۱۵۸۵ رای صحیح انتخاب شد.

در آذربایجان‌شرقی حوزه انتخابیه مهاباد جلال محمودزاده با ۱۹ هزار و ۳۰۴ رای از تعداد ۵۰ هزار و ۵۴ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اردبیل حوزه انتخابیه مشکین‌شهر محمود عباس‌زاده با ۳۲ هزار و ۲۵۴ رای از تعداد آرای صحیح ۷۰ هزار و ۹۷۳ رای انتخاب شد.

در استان اصفهان حوزه انتخابیه نایین خور و بیابانک الهام آزاد با ۸۵۷۰ رای از تعداد آرای صحیح ۲۶ هزار و ۳۱۹ رای انتخاب شد. در همین استان در حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل سید جواد ساداتی نژاد با ۸۸ هزار و ۹۴۶ رای از مجموع آرای صحیح ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رای انتخاب شد. در خمینی شهر استان اصفهان نیز محمد تقی نقدعلی با ۳۶ هزار و ۵۵ رای از مجموع آرای صحیح ۶۹ هزار و ۵۱۸ رای انتخاب شد. در حوزه انتخابیه اردستان هم سید صادق طباطبایی نژاد با ۱۳ هزار و ۲۲۹ رای از مجموع ۲۶ هزار و ۶۲۸ رای انتخاب شد.

در استان بوشهر حوزه انتخابیه دشتستان ابراهیم رضایی از مجموع ۸۵ هزار و ۲۶۷ رای، با ۳۶ هزار و ۵۸۱ رای انتخاب شد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد انتخابات كشور رای انتخاب شد رای از مجموع آرای صحیح رای صحیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهارکرد: در هر دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است طی روز‌های اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی استاندار محترم خوزستان در هر دو حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود جهت نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این دو حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جهت تعیین منتخبین دو کرسی از حوزه انتخابیه آبادان و منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لنجان
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟