Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون کشتی گفت: در خصوص بهروز هدایت نباید زود تصمیم‌گیری کنیم و اجازه بدهیم در زمان خودش به این موضوع رسیدگی کنیم. تاریخ انتشار: 08:59 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۳۴۸

سید جلال عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: با وجود اینکه برخی نفرات اصلی تیم در تهران پیگیر تمرینات‌شان برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک توکیو هستند اما باز هم فرنگی‌کاران جوان نشان دادند در صورت میدان دیدن چیزی از سایر کشتی‌گیران کم ندارند و این پتانسیل در آنها وجود دارد تا در هر رقابتی بهترین شرایط را برای کشتی ایران رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسب ۹ مدال رنگارنگ از ۱۰ وزن اعزامی نشان از این مسئله دارد که در بحث کارهای استعدادیابی از کشف استعدادها غافل نبوده‌ایم. اکثر کشتی‌گیران ما از سن سال کمی برخوردارند اما با انگیزه و اعتماد به نفس بالایی به مصاف رقبای خود رفتند. ما از اعتماد به این جوانان پشیمان نیستیم.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص اتفاقی که برای بهروز هدایت پیش آمد، تصریح کرد: از آنجایی که باید به مسابقات انتخابی تیم ملی احترام بگذاریم، ما هم با تکیه بر همین موضوع کشتی‌گیرانی را که در رقابت‌های انتخابی جام تختی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بودند طبق نظر کادرفنی به قهرمانی آسیا اعزام کردیم. با توجه به اینکه تا روز پایانی جواب آزمایش دوپنگ برای ما نیامده بود به این دلیل او را اعزام کردیم. در این زمینه نباید زود تصمیم‌گیری کنیم و اجازه بدهیم در زمان خودش به این موضوع رسیدگی کنیم. کشتی در این سال منتهی به المپیک نیاز به آرامش دارد. به طور قطع و یقین در خصوص این اتفاق به وجود آمده به نظر کادرفنی و مدیر تیم‌های ملی احترام می‌گذاریم، زیرا آنها تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

عسگری افزود: تمام هدفگذاری ما درخشش و کسب بهترین مدال‌ها در المپیک توکیو است و با ارائه برنامه‌ریزی هدفمند به دنبال این موضوع هستیم تا بتوانیم در هر دو رشته فرنگی و آزاد خبرهای خوبی به مردم بدهیم. امیدوارم کشتی‌گیران آزاد ما هم بتوانند در قهرمانی آسیا مانند فرنگی‌کاران دست پر به ایران برگردند.

بیشتر بخوانید: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با ۵ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جلال عسگری فدراسیون کشتی کشتی فرنگی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر

به گزارش فرارو، عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کردند.

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد