Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد هر چهار نماینده کرسی‌های حوزه انتخابیه استان سمنان افرادی به چهره‌های جدید هستند و نمایندگان سابق این استان در انتخابات موفقیت چشم‌گیری نیافتند.

همچنین هر چهار نماینده منتخب مردم استان سمنان اصولگرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرو از سمنان راهی مجلس شد

در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه از مجموع ۷۲ هزار و ۲۶ رأی مأخوذه عباس گلرو با ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی به خانه ملت راه یافت جدی‌ترین رقیب وی جمال دامغانیان بود که هشت هزار و ۸۰ رأی به دست آورد تا یکی از قاطع‌ترین آرای انتخابات مجلس در استان سمنان به نام گلرو ثبت شود.

علی رضا خسروی با هفت هزار و ۶۷۷ رأی نفر سوم این فهرست و روح الله جمعه‌ای با چهار هزار و ۸۶ رأی نفر سوم است در این فهرست همچنین ابراهیمی، آریا منش، کاشیان، شمس خانی و … نیز دیده می‌شوند.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در دهمین دور مجلس شورای اسلامی احمد همتی بود که در این دوره رد صلاحیت شد.

مطهری از گرمسار راهی مجلس شد

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از مجموع ۳۱ هزار و ۴۷۲ رأی مأخوذه، اردشیر مطهری با ۱۳ هزار و ۱۳۰ رأی راهی خانه ملت شد، اسماعیل رجبی پس از با شش هزار و ۴۱۱ رأی دوم شد و حجت‌الاسلام روح الله مطهری زاده با پنج هزار و ۳۵۴ رأی سوم شد.

بعد از این افراد عبدالله مرادی با یک‌هزار و ۶۲۵ رأی و زهرا بهری با یک‌هزار و ۴۸ رأی دیگر نامزدهایی هستند که آرای بالای هزار نفر را کسب کرده‌اند.

در این حوزه انتخابیه نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد.

چهره جدید نماینده دامغان

در دامغان هنوز مجموع آرای ماخوذ اعلام نشده اما علی اکبر علیزاده برمی با ۱۱ هزار و ۲۱ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه معرفی شده است. بعد از او خسرو دانشجو با ۹ هزار و ۳۵ رای جایگاه دوم در رأی‌گیری را دارد.

حسن بیگی نماینده مجلس دهم دامغان نیز با سه هزار و ۵۲۵ رای در جایگاه سوم قرار گرفته است، دیگر جایگاه‌ها به ترتیب به مجتبی ایمانیان، محمد رضا البرزی، مهدی احسانی فرد علی پریمی و … تعلق دارد.

خانی در شاهرود و میامی نماینده شد

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی نیز علی اصغر خانی حائز بیشترین آرای مأخوذه شده که البته آمار رسمی آن هنوز از سوی فرمانداری اعلام نشده است. گفته می‌شود پس از وی حسینی شاهرودی و احمد عجم حائز رتبه‌های دوم و سوم شده‌اند.

حسینی شاهرودی نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه بود.

این گزارش تکمیل می شود…

کد خبر 4859485

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس سمنان شاهرود انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن بارش برف مجلس شورای اسلامی ایلام دهه فجر بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ویروس کرونا بیرجند مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی در نشست ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در جریان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که مرحله اول آن یازدهم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، در اثر حضور پرشور مردم، ۱۷ راه یافته به مجلس شورای اسلامی مشخص شدند و دو نفر از کاندیداها به دور دوم این رقابت‌ها راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: دو نفر که حائز بیشترین آرا مردم شهرهای مشهد و کلات بودند، ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم حوزه مشهد هم از مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی بر توسعه اطلاع‌رسانی به مردم تاکید کرد و از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان خواست تا با اطلاع رسانی به موقع، زمینه مشارکت حداکثری را در دور دوم انتخابات فراهم کنند.

طباطبایی با بیان این نکته که در دور اول انتخابات دو انتخابات همزمان مجلس و خبرگان رهبری برگزار شد، عنوان کرد: ۴۸۹ نفر در دور اول، کاندیدا بودند و زمان زیادی صرف شناسایی آنان و نوشتن نام کاندیداهای انتخاباتی، توسط رأی دهندگان در حوزه رأی گیری می‌شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه در دور دوم، روند انتخاب کوتاه شده و صرفاً انتخاب بین دو نفر از کاندیداها است لذا زمان شناخت و معطلی رای‌دهندگان به مراتب کمتر شده و تعداد شعب اخذ رأی از مرحله اول نیز کمتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات این دوره شروع خواهد شد و مناظرات و تبلیغات شخصی افراد از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد.

طباطبایی اضافه کرد: افرادی که در فاصله زمانی بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رأی دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رأی داده باشند و یا اصلاً رأی نداده باشند، می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی که از شعب اخذ رأی دور قبل انجام دادیم، تعدادی از شعب اخذ رأی که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

وی با بیان اینکه در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۰۶۴ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت، ادامه داد: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که مجدداً آموزش آن‌ها شروع شده به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه صلاحی فرماندار کلات و ناصری معاون فرماندار مشهد با توجه به تجربه کسب شده در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات سال‌های گذشته، برنامه جامع شهرستان را به منظور برگزاری باشکوه انتخابات تشریح کردند.

کد خبر 6094397

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد