Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:43:48 GMT

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۰۰۰

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می‌شود

ایسنا/البرز رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز گفت: روز انتخابات گزارش‌هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیئت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی‌کرد.

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از حدود هفت ماه پیش برنامه ریزی برای برگزاری اصولی و قانونی انتخابات در استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از برگزاری انتخابات دوم اسفند، جلسات متعددی با هیئت‌های بازرسی استان، شهرستان‌ها ، شعب و سربازرسین شعب برگزار و آموزش‌های لازم در سطح کشوری و استانی به آنها داده شد.

وی توضیح داد: خوشبختانه از زمان ثبت نام نامزدها تا دیروز که مردم رای های خود را به صندوق‌های رای ریختند، هیچ مشکل و خللی در فرایند انتخابات ایجاد نشد.

این مسئول اضافه کرد: البته گزارش‌هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیئت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی‌کرد.

شاهمرادی تاکید کرد: خوشبختانه دیروز شاهد برگزاری شاهد انتخابات سالمی در استان بودیم و نتیجه آن به زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دقایقی بعد از توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور، هیات مدیره این باشگاه بدون توجه به نتیجه بازی پرسپولیس، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار کرد.

رئیس هیئت مدیره استقلال خبر برکناری خطیر را تایید کرده است. مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفته است: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

وزارت ورزش و جوانان نیز ماه‌ها تصمیم به انجام این کار داشت اما به دلیل صدرنشینی استقلال و نگرانی بابت تاثیر این اقدام در نتیجه پایان فصل، از اعلام برکناری این مدیر پرحاشیه ، خودداری کرده بود.

طی چند روز گذشته، احمد شهریاری مرد همه کاره باشگاه استقلال از سوی پتروشیمی خلیج فارس، امور باشگاه را به دست گرفته است.

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی